شناسهٔ خبر: 68003092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دوره آموزشی «شیفتگان خدمت» در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- سی‌اُمین دوره آموزشی تشکیلاتی مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدارس استان یزد با عنوان «شیفتگان خدمت» روز جمعه در تفت آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این اردوی آموزشی تا ۱۸ مرداد جاری به تفکیک پسران و دختران زیرنظر مربیان مجرب استانی و کشوری و با تدریس مباحث آموزشی مختلف در اردوگاه شهید صدوقی (ره) روستای «سانیج» تفت برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان شرکت کننده در این دوره که توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد برگزار شده است از ابتدای سال تحصیلی جدید به‌عنوان مسئول انجمن اسلامی در مدارس دوره دوم متوسطه دخترانه و پسرانه فعالیت می‌کنند.

دوره آموزشی «شیفتگان خدمت» در یزد آغاز شد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد در مراسم افتتاحیه این دوره گفت: فراگیری آموزش‌های تشکیلاتی برای انجام بهتر وظایف در سال تحصیلی آینده توسط مسئولان این تشکل ضروری است.

حسین میرشریف بر نقش دانش آموزان و دانش محوری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی و حرکت در مسیر اهداف عالی نظام و انقلاب اسلامی در واحدهای آموزشی تاکید کرد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با هدف ایجاد وحدت و هماهنگی بین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور و به منظور حراست از دستاوردهای انقلاب و تحقق ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهت بخشیدن به فعالیت‌های صنفی دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۸ با حمایت حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد.

نظر شما