شناسهٔ خبر: 67989778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول خبر داد

دستگیری ۳ گروه از صیادان غیرمجاز پرندگان تزئینی در لرستان

زهره گودرزی

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست لرستان از دستگیری سه گروه صیاد غیرمجاز پرندگان تزئینی و کشف تعدادی سهره طلایی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد صالحی امروز (۱۱ مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران یگان‌های حفاظت محیط‌زیست در شهرستان‌های الیگودرز و سلسله هنگام گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت موفق شدند سه گروه از صیادان غیرمجاز پرندگان تزئینی (سهره طلایی) را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این گروه‌ها در منطقه شکار و صید ممنوع هشتادپهلو خرم‌آباد، دیگری در شهرستان سلسله و گروه سوم در الیگودرز دستگیر شدند، افزود: علاوه بر سهره‌های طلایی، تعدادی فشنگ همراه با چند عدد قفس زنده گیری پرنده، قفس نگهداری جوجه، تور زنده گیری و سایر اداوت از متخلفان کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست لرستان بیان کرد: پرونده متخلفان پس از تنظیم صورت‌جلسه اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

صالحی ادامه داد: همه‌ساله در این فصل صیادان غیرمجاز اقدام به صید جوجه‌های سهره طلایی می‌کنند که از دوستداران محیط‌زیست تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با سامانه شبانه‌روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما