شناسهٔ خبر: 67979606 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فریاد مرگ بر اسراییل در مرکز مازندران +فیلم

مردم مرکز مازندران در تجمع ضد صهیونیستی به مناسبت ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی خواستار پاسخ قاطعانه و انتقام از رژیم صهیونیستی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، صدها نفر از مردم ساری عصر امروز جمعه همراه با نماینده ولی فقیه در مازندران و تعدادی از مسئولان با تجمع در میدان شهدا و سر دادن شعارهای ضداستکبار با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند و علیه رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش شعار سر دادند.

تجمع‌کنندگان در این تظاهرات اعتراضی با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا اعتراض خود را نسبت به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و تجاوز به حریم ایران اسلامی اعلام کردند.

در این تجمع ضد صهیونیستی به حضور شهید اسماعیل هنیه در ایران و مراسم تحلیف رئیس‌جمهور و سخنرانی ضد صهیونیستی دکتر پزشکیان در این مراسم اشاره و عنوان شد که ملت و دولت ایران بر عهد خود با مردم مظلوم فلسطین استوار است و از حمایت و همراهی آنان در مقابله با صهیونیست‌ها دست نمی‌کشد.

مردم حاضر در میدان شهدای ساری ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران را نشانه استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی دانستند و تاکید کردند که صهیونیست‌ها به دلیل شکست در مقابل حماس و جبهه مقاومت دست به ترور زده‌اند و غزه مقتدرتر از گذشته به مقاومت ادامه خواهد داد.

ساروی‌های حاضر در این تجمع از مسئولان نظامی و امنیتی و دولتمردان ایران خواستند تا مانند عملیات وعده صادق پاسخی در خور و کوبنده به جنایت و اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و تعرض‌شان به حریم ایران اسلامی دهند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز -چهارشنبه- در محل اقامتش در تهران ترور شد و به همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

نظر شما