شناسهٔ خبر: 67945655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بهروز سلطانی در گفت و گو با مشرق:

آقای درویش بیدار شو تا بیرانوند به ریشت نخندد!/ اگر این آقا برگردد باید در پرسولیس را گل گرفت!

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط حساسی که این تیم در آستانه حضور دوباره در آسیا دارد اقدامی که علیرضا بیرانوند انجام داد نوعی نمک خوردن و نمکدان شکستن بود. 

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق - بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره عدم حضور دروازه‌بانی در حد و اندازه بیرانوند در لیست نفرات تیم پرسپولیس، شرایط رفیعی برای پوشیدن دستکش های اول دروازه بانی این تیم، حضور سرخ ها در آسیا بدون بیرانوند و حرفهای اخیر دروازه بان فصل گذشته این تیم اطهاراتی را مطرح کرد.

* بیرانوند اشتباه کرد که دست تیم پرسپولیس را در روزهای حساس ورود به آسیا در پوست گردو گذاشت و رفت. بیرانوند در این سال‌ها از پرسپولیس به همه جا رسید و در روزهای حساسی دست باشگاه را خالی گذاشت.

* او نباید در مصاحبه‌اش می‌گفت که شاید سال بعد برمی‌گردم. مگر شهر هرت است که به این شکل از باشگاه پرسپولیس بروید و بعد دوباره راحت برگردید؟ اگر بیرانوند دوباره به باشگاه پرسپولیس برگردد باید در باشگاه را گل گرفت. ما دیگر تو را نمی‌خواهیم برو و به دنبال کسب درآمد و هر چیزی که می‌خواهی باش.

* شاید رفیعی‌ها دروازه‌بانان خوبی باشند اما پرسپولیس دروازه‌بان شش دانگ می‌خواهد. اینجا جای دروازه‌بان ۵ دانگ و چهار دانگ نیست. من، عابدزاده و امثال او زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردیم زانوهایمان می‌لرزید و از این می‌ترسیدیم که مبادا یک گل بخوریم چون در آن صورت نمی‌توانستیم شب به خانه برگردیم. پرسپولیس جای کمی نیست. گلری می‌خواهد که به درد این تیم بخورد و طاقت بزرگی این باشگاه را داشته باشد.

* درویش می‌تواند از بلوک شرق اروپا مثل کشورهای رومانی، صربستان و امثالهم دروازه‌بانان خوب و ارزان قیمت بیاورد. چرا فکر می‌کنند حتماً باید گلر خوب از برزیل یا کشورهای مطرح اروپایی باشد؟ نگذارید ۱۰ نفر از کنار یک دروازه‌بان بخورند و ببرند بلکه به فکر پرسپولیس باشید.

* در بین دروازه‌بان داخلی من اخباری را قبول داشتم اما او هم در حد پرسپولیس نیست. او را در تراکتور دیدیم. چهار بار توپ‌های عجیب و غریب و خوب می‌گرفت اما دو گل بد می‌خورد. چنین دروازه‌بانی به درد پرسپولیس نمی‌خورد. دروازه‌بان پرسپولیس در طول یک فصل حتی یک گل بد هم نباید بخورد.

*آقای درویش! از این خواب سنگین بیدار شو! اجازه نده فردا در بحث دروازه بانی در آسیا اتفاقاتی بیفتد که بیرانوند به ریشت بخندد! اجازه نده از لپ لپ برایت یک دروازه‌بان در بیاورند و او را به تیمت قالب کنند.

نظر شما