شناسهٔ خبر: 67926230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیام واضح المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای رژیم صهیونیستی؛

دوست نداشتنی‌تر از شما نیست!

هو شدن کاروان رژیم صهیونیستی در افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس و انصراف ورزشکاران از رویارویی با نمایندگان این رژیم غاصب، یک پیام مهم را برای آن به همراه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساعاتی پیش اخباری مبنی‌بر انصراف مسعود ادریس جودو کار الجزایری پیش از تقابل با نماینده رژیم صهیونیستی توجه رسانه‌های ورزشی را به خود جلب کرد که البته این اتفاق اعتراض شدید کمیته ملی المپیک رژیم غاصب را به همراه داشت.

اگرچه انصراف از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی در رقابت‌های بین‌المللی برای اهالی ورزش امری ناآشنا نیست، اما این موضوع در المپیک ۲۰۲۴ پاریس جلوه ویژه‌تری دارد، چراکه پیش از برگزاری این رقابت، ورزش‌دوستان جهان به‌دلیل حملات پی‌درپی رژیم غاصب به سرزمین‌های اشغالی و کشتار بیش از ۳۹ هزار فلسطینی در مدت زمان کوتاهی خواهان حذف کاروان این رژیم کودک‌کش از المپیک ۲۰۲۴ پاریس شدند.

هرچند کمیته بین‌المللی المپیک این درخواست را نادیده گرفت، اما باوجود نادیده گرفتن تقاضای اهالی ورزش توسط این کمیته، منفور بودن رژیم غاصب در افتتاحیه المپیک نیز به چشم خورد، چراکه پس از عبور کاروان رژیم صهیونیستی از رود سن تمام تماشاگران با هو کشیدن، اعتراض و نارضایتی خود را از حضور ورزشکاران این رژیم کودک‌کش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به گوش جهان رساندند.

بدون تردید المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرصتی متفاوت برای اثبات منفور بودن رژیم صهیونیستی در جهان است و در حال حاضر اقداماتی که در راستای چنین موضوعی از پیش از برگزاری مسابقات تا همین لحظه توسط تماشاگران و ورزشکاران صورت گرفته است، می‌تواند تنها یک پیام واضح را برای این رژیم غاصب به همراه داشته باشد، «دوست نداشتنی‌تر از شما نیست»

نظر شما