شناسهٔ خبر: 67915492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معرفی کتاب؛

«روایت‌های خداداد»

کتاب «روایت‌های خداداد» اثری است به نویسندگی «خداداد مصطفی‌زاده» که توسط انتشارات «معتبر» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، کتاب «روایت‌های خداداد» اثری است به نویسندگی «خداداد مصطفی‌زاده» که توسط انتشارات «معتبر» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسیده است.  

طرح جلد این کتاب که به زندگی و خاطرات رزمنده «خداداد مصطفی‌زاده» فرمانده گردان امام حسین (ع) پرداخته توسط «الهام عبدی‌زاده» انجام گرفته است. این اثر در 216 صفحه و به قیمت 110 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

با موافقت فرماندهی لشکر قرار شد گردان ما هم از منطقه کوه زلم و ارتفاعات رشن وارد عملیات شود لذا سخت‌ترین ماموریت به گردان امام حسین (ع) واگذار شد. ابتدا باید بیش از 16 ساعت با تجهیزات کامل، کوهنوردی می‌کردیم و مسیر دره شیطان ورودی روستای دزلی را عبور می‌کردیم و پس از گذشتن از دزلی خود را به منطقه موضع تک دشمن یعنی پشت ارتفاعات رشن و شیار زلم می‌رساندیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما