شناسهٔ خبر: 67896477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل منابع طبیعی گیلان:

ضارب جنگل‌بان تالشی و همدستان او دستگیر شدند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: با همکاری دادستان، نیروی انتظامی و آگاهی شهرستان تالش سه قاچاقچی چوب ازجمله ضارب جنگل بان تالشی و دو نفر دیگر از همدستان او بعدازظهر امروز دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سیدمازیار رضوی اظهار کرد: دو جنگلبان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش ساعت ۴:۰۰ بامداد امروز در مناطق جنگلی گیسوم شهرستان در حال گشت‌زنی بودند که پس از شنیدن صدای اره موتوری و افتادن درخت پیگیر ماجرا شده و هنگام بریدن درخت با سه قاچاقچی مواجه شدند، اما یکی از قاچاقچیان با اره موتوری روشن به جنگلبانان حمله‌ور شده و یک جنگلبان را از ناحیه صورت، دست چپ و راست، با شکستگی و بریدگی بسیار عمیق مجروح کرده و متواری شده است.

وی افزود: در حال حاضر جنگلبان آسیب دیده در بیمارستان گلسار رشت بستری است و مراحل درمان را سپری می‌کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: با همکاری دادستان، نیروی انتظامی و آگاهی شهرستان تالش ضارب جنگلبان تالشی و دو نفر دیگر از همدستان او بعدازظهر امروز دستگیر شدند.

رضوی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم قطع درختان و تصرف اراضی به صورت ۲۴ ساعته با شماره تماس ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها و واحدهای منابع طبیعی در بخش‌ها اطلاع دهند.

نظر شما