شناسهٔ خبر: 67867791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پلمب یک انبار دارو در قزوین

معصومه امینی

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان، یک انبار بزرگ دپوی اقلام دارویی شناسایی، پلمب و در بازرسی از آن بیش از ۹۹۵ هزار قلم انواع دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد.

صاحب‌خبر -

سردار علی ابراهیمی در تشریح خبر پلمب انبار دارو اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع اقلام دارویی قاچاق در انبار یکی از داروخانه‌های شهرستان قزوین، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی ادامه داد: با شروع تحقیقات میدانی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین موفق شدند مالک یکی از داروخانه‌های شهر قزوین را که در زمینه دپوی غیرمجاز انواع اقلام دارویی خارجی فعالیت می‌کرد، شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، ابراهیمی خاطرنشان کرد: با محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد، مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده در شهرستان قزوین، موفق به کشف ۹۹۵ هزار و ۲۸۰ قلم انواع دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق شدند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن اشاره به تعیین ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریالی اقلام دارویی کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قزوین، گفت: با دستور مقام قضایی، محل دپوی داروها پلمب و متهم به همراه پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما