شناسهٔ خبر: 67852821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیات سوارکاری استان زنجان:

مسابقات پرش با اسب شمالغرب کشور در زنجان با کیفیت برگزار شد

زنجان - ایرنا - رئیس هیات سوارکاری استان زنجان گفت: دومین دوره مسابقات پرش با اسب شمالغرب کشور به میزبانی این استان در سطحی عالی برگزار شد که استمرار چنین رخدادهای به طور یقین در کشف استعدادهای سوارکاران بسیار تاثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رجبی خمسه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره مسابقات پرش با اسب جام روئین کار شمس به میزبانی باشگاه کالسکه طلایی زنجان و با حمایت مالی شرکت روئین کار شمس طی ۲ روز به صورت کشوری و زیر نظر فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رویداد ورزشی سوارکارانی از استان های تهران، البرز، قزوین، همدان ، گیلان و زنجان در پنج رده نونهالان، نوجوانان، D ، D۱ و B۱ شرکت کردند.

این مسوول ورزشی ادامه داد: این مسابقات برای اولین بار در تاریخ سوارکاری ایران در رده B۱ (١٣٥سانتی متر) و همچنین کشوری برگزار شد.

رجبی خمسه، هدف از میزبانی این رویداد را ارتقای سوارکاری استان، تمرکز زدایی مسابقات کشوری و همچنین نمایان کردن ظرفیت های موجود باشگاه ها و سوارکاری استان ذکر کرد.

وی اظهار داشت: نظارت این مسابقات را رامین ابریشمی، ناظر فنی فدراسیون سوارکاری عهده دار بود.

رجبی خمسه خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ۱۵۰ ورزشکار حضور داشتند که در روز چهارم و پنجم مرداد سال جاری به رقابت پرداختند و در نهایت به برگزیدگان جوایز نقدی اعطا شد.

نظر شما