شناسهٔ خبر: 67850025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هنرمندان کرمانشاهی ۲ تندیس جشنواره بین المللی سیمرغ را به خود اختصاص دادند

کرمانشاه - ایرنا - ۲ نفر از هنرمندان فیلمساز کرمانشاهی موفق شدند در دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی - هنری بین‌المللی سیمرغ به میزبانی همدان ۲ تندیس جشنواره را کسب کنند.

صاحب‌خبر -

رییس انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فیلم های "سهمی از یک قبر " به نویسندگی کارگردانی اشکان چاوشی و " همه باید زندگی کنند " به نویسندگی و کارگردانی حامد حیدری ذاکر توانستند در این جشنواره موفقیت سینمایی جدیدی را برای استان کرمانشاه رقم زنند.

کامران رضایی افزود: اشکان چاوشی و حامد حیدری ذاکر توانستند به ترتیب جایزه اول بخش ملی و جایزه اول بخش کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی را در بخش فیلم داستانی به خود اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: اشکان چاوشی اخیرا در نخستین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس نیز به میزبانی شهر بندرعباس مقام نخست و تندیس جشنواره را در بخش داستانی با نگارش فیلمنامه های "سلامون" و "بوبونی" به خود اختصاص داد.

رییس انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: محمدحسین لطیفی، رهبر قنبری و فرهاد قائمیان از چهره های برجسته سینما و تلویزیون داوری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ را برعهده داشتند.

رضایی یادآور شد: هیأت داوران، راه یافتگان نهایی این بخش را از میان ۳۸۳ اثر رسیده به دبیرخانه اعلام کرد و اختتامیه جشنواره چهارم مردادماه در همدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری نظام سلامت (سیمرغ) امسال با شعار "ایران جوان بمان" و با هدف گفتمان سازی جوانی جمعیت و بحران سالمندی برگزار شد.

نظر شما