شناسهٔ خبر: 67840660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه جیرفت: مردم در مصرف آب و برق رعایت کنند

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: مردم از نعمت آب و برق به ویژه در گرمای امسال که گرمایی شدید است استفاده درستی داشته باشند تا همه بتوانند از این نعمت بهره ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: از مسئولان آب و برق تقاضا داریم با مدیریت شبکه‌های مربوطه در کنار همکاری مردم شرایطی ایجاد کنند که شاهد قطعی آب و برق نباشیم.
وی اظهار داشت: از استاندار و دیگر مسئولان هم تقاضا می شود در تامین آب شهرک انصارالله سپاه اقدام کنند.

امام جمعه جیرفت یادآور شد: آب آشامیدنی حق همه مردم است اما برخی در این زمینه مشکل دارند که با تصویب شورای تامین استان این مشکل حل می شود.

وی ادامه داد: مردم حاشیه شهر جیرفت از جمله کلرود و کهوروئیه هم نسبت به قطعی آب گله مند هستند.

حجت الاسلام تارم با اشاره به سالروز آغاز اقامه نماز جمعه بیان کرد: مردم در روز تعطیل جمعه و در هوای گرم به این فریضه سیاسی و عبادی اهمیت می دهند و گرما و سرما نمی تواند مانع آنها شود.

وی با یادآوری سالروز عملیات مرصاد نیز گفت: منافقین با پیشنهاد و حمایت صدام ملعون در حمله به ایران شرکت کردند و مردم پی بردند که این سازمان حقیقتا سازمان منافقین است.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: وفتی جنگ به روزهای پایانی رسیده بود، صدام خبر داد که منافقین ایران را اشغال خواهد کرد اما رزمندگان اسلام شکست سنگینی را برای آنها رقم زد که فراموش شدنی نیست و دیگر جرات نکردند علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام نظامی کنند.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور منتخب به یاوه گویی های نخست وزیر رژیم نسل کش پاسخ محکم و قاطع دادند و البته انتظار مردم هم از رییس جمهورشان همین است که در مقابل ظلم و ستم و نسل کشی اسرائیل چنین اظهارات قاطع و جامعی داشته باشد.

حجت الاسلام تارم گفت: حین سخنرانی نتانیاهو و در بیرون از کنگره معترضین پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند، پیام هشدار دهنده‌ای به سران آمریکا و اسرائیل است که بدانند در حال فروپاشی و اضمحلال هستند و وعده رهبری را خود اجرایی می کنند.

وی افزود: مسئولان و مدیران تا تشکیل دولت جدید به همان شدت قبل به وظایف قانونی خود عمل کنند تا کار مردم روی زمین نماند و خللی در کار کشور و امور مردم وارد نشود.

نظر شما