شناسهٔ خبر: 67838562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نائب قهرمانی مازندران در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان و رده های سنی بانوان

تیم مازندران در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان و رده های سنی بانوان به مقام نایب قهرمانی دست یافت تیم مازندران در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان و رده های سنی بانوان به مقام نایب قهرمانی دست یافت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،  در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده های سنی (نونهالان و نوجوانان) بانوان که در آکادمی فدراسیون ووشو با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده از ۳۱ استان برگزار گردید تیم ووشو مازندران در بخش ساندا قهرمان و مجموع تالو و ساندا نائب قهرمان شد.

در ساندا مریم نائیجی در وزن ۴۸- کیلوگرم ، یکتا ادیبی در وزن ۵۲- کیلوگرم و ساغر حسین زاده در وزن ۵۶- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند تا از ۴ وزن ساندا ۳ طلا نصیب سانداکاران مازنی شود.
فاطمه زهرا مالامیری، غزل ایوبی و دینا کردامیری ساندا کاران مازنی نیز از سایر استانها شرکت کردند که به ترتیب موفق به کسب مدال نقره، نقره و برنز شدند.
در بخش تالو جوانان نوا معینی فرد موفق شد در فرم چانگ چوان مدال نقره و در فرم چیانگ شو مدال طلا کسب کند.
در بخش تالو نوجوانان آیسان غرایاق زندی در فرم های جین شو و چیانگ شو موفق به کسب دو مدال نقره و صبا رامیان نیز در فرمهای نن گوئن و نن دائو توانست دو مدال نقره کسب کند.
مائده تلیکانی، ترنم بائوج و یلدا کاظم پور نیز از سایر استانها شرکت کردند که به ترتیب موفق به کسب دو مدال نقره و برنز، دو مدال طلا و برنز و یک مدال طلا شوند.
در بخش تالو نونهالان فاطمه اسدی در فرم جین شو موفق به کسب مدال نقره شد.
فاطمه مرتضی قلی نیز از سایر استانها شرکت کرده و موفق به کسب مدال نقره شد.
در پایان مسابقات تیم ساندا استان موفق شد با کسب ۳ مدال طلا عنوان قهرمانی و در مجموع تالو و ساندا با ۴ مدال طلا و ۶ مدال نقره عنوان دومی این مسابقات را کسب کردند
انتهای پیام 

نظر شما