شناسهٔ خبر: 67836023 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کامالا هریس: ترامپ در حال پا پس کشیدن از مناظره است کامالا هریس: ترامپ در حال پا پس کشیدن از مناظره است

نامزد احتمالی حزب دموکرات می‌گوید قبلا با ترامپ بر سر مناظره در ۱۰ سپتامبر به توافق رسیده اما به نظر می‌رسد او از این کار منصرف شده است.

صاحب‌خبر -

کامالا هریس، نامزد احتمالی حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت که آماده است با دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه خود مناظره کند.

به گزارش ان‌بی‌سی، هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت که او و ترامپ هر دو قبلاً برای رویارویی در ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) به توافق رسیده بودند. با این حال، «به نظر می‌رسد که ترامپ در حال عقب کشیدن است». 

ای‌بی‌سی نیوز قرار بود در این تاریخ مناظره بین ترامپ و بایدن را برگزار کند، اما جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه کناره‌گیری خود را اعلام کرد و از رقابت‌های انتخاباتی خارج شد. 

ترامپ روز گذشته گفته بود خواستار مناظره با هریس است، اما هنوز با شرایط خاصی موافقت نکرده است. ترامپ تاکید کرد: «من با هیچ شرایطی موافقت نکرده‌ام. من مناظره با جو بایدن را پذیرفته بودم، اما می‌خواهم با هریس مناظره کنم و او تفاوتی نخواهد داشت، زیرا آنها سیاست‌های یکسانی دارند. من فکر می‌کنم که مناظره برای یک رقابت ریاست‌جمهوری مهم و به نوعی ضروری است.» با این حال ترامپ می‌گوید از شبکه ای‌بی‌سی نیوز به دلیل حمایت از دموکرات‌ها راضی نیست و خواستار برگزاری مناظره در شبکه فاکس نیوز است.

مترجم: زهرا نجفی

نظر شما