شناسهٔ خبر: 67833098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکست سنگین خانگی هیات فوتبال قم در لیگ برتر فوتسال

قم - ایرنا- تیم هیات فوتبال قم در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، برابر گیتی‌پسند اصفهان متحمل یک شکست سنگین خانگی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر پنج‌شنبه در سالن ورزشی نخلستان قم برگزار شد، تیم گیتی‌پسند با نمایش برتر خود توانست میزبانش را با حساب ۶ بر ۲ شکست دهد.

علی خلیلوند، بهروز جعفری، بهمن جعفری(۲ گل) ، محمد درخشانی و مهدی کریمی گل‌های تیم گیتی‌پسند را در این دیدار به ثمر رساندند.

در نیمه اول این دیدار تیم گیتی‌پسند با ۲ گل برتری، آماده سوت پایان بود که تیم هیات فوتبال با زدن ۲ گل در ثانیه‌های پایانی ملی‌پوشان گیتی‌پسند را در بهت فرو برد و کار با تساوی در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم هم تیم هیات قم توان ایستادگی در برابر کیفیت و تجربه بازیکنان گیتی‌پسند را نداشت و چهار گل دریافت کرد و باز هم شاگردان «محمد کشاورز» به مانند دیدارهای قبلی، توانستند با برتری پرگل رقیبانشان را شکست داده و به صدرنشینی ادامه دهند.

۲ گل تیم هیات فوتبال قم نیز توسط حمیدرضا اسماعیلی و محمد رحمتی به ثمر رسید.

علی احمدی، عرفان زندی و آرمین ابراهیمی تیم داوری این دیدار بودند.

گیتی‌پسند اصفهان در پایان این بازی در حالی که چهار بازی دیگر هفته سوم لیگ برتر فوتسال فردا جمعه برگزار می‌شود، با کسب ۹ امتیاز در صدر قرار گرفت و هیات فوتبال قم با چهار امتیاز در رده ششم است.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در هفته بعدی مسابقات میزبان فولاد هرمزگان است و هیات فوتبال قم نیز به میهمانی «سن‌ایچ» ساوه می‌رود.

نظر شما