شناسهٔ خبر: 67821023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با مشارکت خیرین نیک‌اندیش؛

کلنگ توسعه پنج فضاي آموزشي و تربيتي در شهرستان جرقويه به زمين زده شد

صاحب‌خبر -
کلنگ توسعه پنج فضاي آموزشي و تربيتي در شهرستان جرقويه به زمين زده شد
خبرگزاری آریا- به همت انجمن اولیا مربیان مدارس منطقه جرقویه سفلی و با مشارکت خیرین محلی آیین کلنگ‌زنی توسعه پنج فضای آموزشی و تربیتی در شهرستان جرقویه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا در اصفهان، کلنگ احداث کارگاه معماری داخلی، توسعه چهار باب کلاس درس و احداث دو سالن نمازخانه در شهرستان جرقویه استان اصفهان با حضور معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، فرماندار شهرستان جرقویه، مدیر آموزش و پرورش جرقویه سفلی و سایر مسئولین محلی به زمین زده شد.
مدیر آموزش و پرورش جرقویه سفلی دراین‌خصوص اظهار داشت: عزم راسخی برای کاهش مشکلات مردم در میان مسئولان و خیرین وجود دارد و انجام همه کارها، با نگاه اعتقادی و باهدف معنوی در مسیر استحکام نظام اسلامی و ارزش‌های آن، در نهایت به خدمت به مردم منجر می‌شود.
وی تصریح کرد: به همت انجمن اولیا مربیان مدارس منطقه جرقویه، کارگاه معماری داخلی به وسعت 150 مترمربع در هنرستان فنی حرفه‌ای امام خمینی (ره) یک سالن نمازخانه در مدرسه بنت‌الهدی به مساحت 100 مترمربع و سالن نمازخانه دیگری در مدرسه دانش به مساحت 100 مترمربع و همچنین دو کلاس درس در مدرسه فاطمیه شهر نیک‌آباد احداث خواهد شد.
در ادامه کلنگ احداث دو باب کلاس درس در دبستان نور روستای پیکان به مساحت 70 مترمربع نیز بر زمین زده شد.

نظر شما