شناسهٔ خبر: 67811597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اختلاف جدی «سویا» و «لورکوزن» برای انتقال آزمون

هرچند تیم فوتبال سویا اسپانیا به جذب سردار آزمون از تیم بایرلورکوزن علاقه‌مند است اما چالشی جدی بر سر توافق میان باشگاه اسپانیایی و ایتالیایی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار آزمون لژیونر ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم رم ایتالیا حضور داشت به دلیل برخی مشکلات انضباطی و با تصمیم ژابی آلونسو از تمرینات گروهی این تیم کنار گذاشته شده است و این بازیکن باید تلاش کند فصل آینده در تیم دیگری بازی کند.

یکی از تیم هایی که به نظر می رسد به دنبال جذب سردار آزمون باشد «سویا» اسپانیا است و «فابریزیو رومانو» خبرنگار مطرح ایتالیایی هم این خبر را تایید کرده است اما یک رسانه نزدیک به باشگاه سویا از چالشی جدید برای پیوستن آزمون به این تیم اسپانیایی خبر داده است.

به گفته این رسانه، فروش یوسف ان‌نصیری به فنرباغچه تقریباً قطعی شده است و هرچند این انتقال هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما تمامی نشانه‌ها حاکی از آن است که این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

در پی این اتفاق، «ویکتور اورتا» و تیمش در جستجوی یک جانشین مناسب برای «ان‌نصیری» هستند. در این میان، نام سردار آزمون، مهاجم ۲۹ ساله ایرانی، به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مدیر ورزشی سویا مطرح شده است.

آزمون به عنوان یک مهاجم با قابلیت بازی‌سازی و کیفیت بالا شناخته می‌شود، که تفاوت‌هایی با مهاجم نوک کلاسیک دارد. این ویژگی‌ها او را به گزینه‌ای جذاب برای سویا تبدیل کرده است.

با این حال، مذاکرات برای جذب آزمون هنوز به پایان نرسیده است زیرا بایر لورکوزن، باشگاه کنونی آزمون، به دنبال انتقال دائمی او است، در حالی که سویا ترجیح می‌دهد این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. مذاکرات همچنان ادامه دارد و باید دید آیا طرفین به توافق نهایی دست خواهند یافت یا خیر.

نظر شما