شناسهٔ خبر: 67807584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس قوه قضاییه وارد چهارمحال و بختیاری شد

 شهرکرد - ایرنا - رییس قوه قضاییه روز چهارشنبه سوم مردادماه از طریق فرودگاه شهرکرد وارد چهارمحال و بختیاری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به شهرکرد مورد استقبال مسوولان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

در سفر رییس قوه قضاییه به چهارمحال و بختیاری و سایر مسوولان عالی قضایی ، برنامه‌هایی در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان چهارمحال و بختیاری، ترتیب داده شده است.

دیدار با قشرهای مختلف مردمی و جوامع نخبگانی استان چهارمحال و بختیاری، از جمله برنامه‌های سفر رییس دستگاه قضا به این استان است

از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیات‌ عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌ رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیات عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده‌ است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به منظور بررسی مسائل قضایی به آن مناطق سفر کرده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

نظر شما