شناسهٔ خبر: 67807136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دیدار دوباره صالح و استقلال در دورترین نقطه ممکن

صالح حردانی در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر، برای دیدار با استقلال، به تهران بازمیگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برنامه بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد که طی آن، استقلال باید در هفته پایانی نیم فصل نخست، به مصاف یکی از رقبای مستقیم خود یعنی سپاهان برود. دیداری که طبیعتا در هفته سی ام و آخر لیگ نیز برگزار خواهد شد که از الآن حساسیت‌ها را افزایش داده است.

جدال استقلال و سپاهان جدا از مدعی بودن دو تیم برای کسب قهرمانی، از یک جنبه دیگر نیز مورد توجه است و آن، بازگشت صالح حردانی به استادیوم آزادی و تقابل با تیم سابقش است. دیداری که در هفته پانزدهم لیگ برگزار می شود و این بازیکن ملی پوش، برابر هواداران تیم سابقش قرار می گیرد.

از آنجایی که بسیاری از هواداران استقلال خواستار حفظ حردانی بودند، باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد که مشکلی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد ولی تصمیم حردانی مبنی حضور در اصفهان، به مذاق آبی‌ها خوش نیامد که البته نخستین پست و استوری‌های این بازیکن در اینستاگرام نیز باعث رنجش آبی‌ها شد.

حردانی که از سپاهان با عنوان خاص‌ترین تیم ایران یاد کرده بود، حالا باید در هفته پانزدهم لیگ به استادیوم آزادی برگشته و برابر استقلال به میدان برود. باید دید که واکنش هواداران آبی‌پوش به این بازیکن چه‌ خواهد بود.

نظر شما