شناسهٔ خبر: 67801621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فوت پیشکسوت فوتبال اسلامشهری در جریان بازی

در جریان برگزاری یکی از مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان اسلامشهر یک پیشکسوت 71 ساله جان خود را از داد؛ گفته می‌شود گرمای طاقت‌فرسا از عوامل این حادثه تلخ بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، عطایی، ناظر بازی در شرح این حادث اظهار کرد: حوالی دقیقه ۱۷ بازی بود که داور بازی به خاطر گرمای هوا زمانی برای استراحت اعلام کرد و پس‌از این زمان بازی که شروع شد یکی از بازیکنان (آقای ابراهیمی) حالت سرگیجه داشت که داور، بازی را نگه داشت و پزشکیار وارد زمین شد و اقدامات لازم را انجام دادند و سپس اورژانس رسید اما ایشان پس از انتقال در بیمارستان فوت شدند.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان قبل شروع بازی توسط پزشک قلب و عروق بررسی می‌شوند و برای ما برگ تأیید می‌آوردند و اگر تاییدیه نداشته باشند کارت بازی صادر نمی‌شود و همه این موارد در پرونده پیشکسوتی که فوت شده است، وجود دارد.

مجید محمدی نیز در این خصوص گفت: با وجود اینکه در شهر ما صرفاً در لیگ پیشکسوتان ۲۰ تیم فعالیت دارد کلاً یک زمین برای برگزاری انواع مسابقات داریم و این جوابگو نیست.

وی با اشاره به اینکه زمین فوتبال نور ندارد، گفت: با این وجود ما بهترین زمان برای مسابقات را نیز به پیشکسوتان اختصاص می‌دهیم که یک زمان مسابقه ساعت ۱۶:۳۰ و یک زمان ساعت ۱۸ است.

رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر افزود: این اتفاق در شرایطی رخ داده است که مسابقات ما سه هفته به علت گرما تعطیل بوده است، اما دوباره با اصرار خود پیشکسوتان این بازی‌ها آغاز شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما