شناسهٔ خبر: 67801555 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

بهترین برنامه ضبط مکالمه

گاهی اوقات شرایط شغلی یا موقعیت‌ها به گونه‌ای است که نیاز به ضبط گفت‌وگوها پیدا می‌کنیم. اگر شما هم به یک ابزار یا اپلیکیشن احتیاج دارید تا در این مواقع به شما کمک کند، پیشنهاد می‌کنیم بهترین برنامه ضبط مکالمه را دانلود و نصب کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، از آنجایی که ضبط مکالمه دوطرفه برای دسته‌ای از افراد اهمیت دارد، اپلیکیشن‌هایی در همین حوزه طراحی شده‌اند تا بتوانند تماس‌های گرفته شده از بیرون و داخل گوشی را با کیفیت صدای بالا ضبط کنند.

بهترین برنامه ضبط صدا هنگام مکالمه چیست؟ در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ضبط مکالمه خواهیم پرداخت. ضبط مکالمات در ایالات متحده آمریکا و برخی کشورها به عنوان فعالیتی غیرقانونی شناخته می‌شود و این یکی از دلایل اصلی است که باعث پیچیدگی در ارائه این قابلیت در تلفن‌های هوشمند می‌شود.

از سوی دیگر، گوگل‌پلی محدودیت‌هایی را برای اپلیکیشن‌های ضبط مکالمه تعیین کرده است و این اپلیکیشن‌ها برای انجام این کار نیاز به دریافت مجوزهای اضافی و حساس از کاربر دارند.

معرفی بهترین برنامه ضبط مکالمه برای اندروید

برنامه  Call Recorder Automatic

اگر به دنبال یک برنامه ضبط مکالمه دوطرفه برای اندروید هستید، می‌توانید به برنامه "کال رکوردر آتوماتیک" به عنوان گزینه‌ای عالی اعتماد کنید. خوشبختانه این اپلیکیشن رایگان بوده و به راحتی روی گوشی‌های اندرویدی قابل نصب است. برای استفاده از این برنامه و آغاز فرآیند ضبط مکالمات، نیازی به انجام کار خاصی ندارید؛ زیرا برنامه به طور خودکار پس از نصب، ضبط تماس‌ها را آغاز کرده و آنها را در فضای ابری خود ذخیره می‌کند.

 برنامه Automatic Call Recorder Pro

این اپلیکیشن نسخه پرو برنامه "Call Recorder Automatic" است که با آپدیت، نام "Pro" به انتهای آن اضافه شده است. با جستجو در گوگل پلی، می‌توانید به نسخه پرو دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که این نسخه با پرداخت هزینه، امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Boldbeast Call Recorder

Boldbeast Call Recorder یکی از برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های ضبط مکالمه در فروشگاه گوگل‌پلی محسوب می‌شود. با کمک این اپلیکیشن، شما می‌توانید تماس‌ها را به صورت دستی ضبط کرده و تنها با فشردن یک دکمه در شروع مکالمه، فرآیند ضبط را آغاز کنید. همچنین، امکان ضبط خودکار مکالمات نیز در این برنامه فراهم آمده است.

یکی از ویژگی‌های بارز Boldbeast Call Recorder، سازگاری آن با انواع دستگاه‌های اندرویدی است. این اپلیکیشن امکانات متنوعی را برای کاربران ارائه می‌دهد؛ از جمله امکان افزودن تماس‌ها و مخاطبین به لیست سیاه یا سفید، مدیریت فایل‌های ضبط‌شده و حتی استفاده از آن به عنوان یک دستگاه ضبط صدا.

در صورت افزایش تعداد مکالمات ذخیره‌شده و اشغال فضای زیاد، برنامه به طور خودکار فایل‌های قدیمی‌تر را حذف می‌کند تا از پر شدن حافظه گوشی جلوگیری کند. هم‌چنین شما می‌توانید فایل‌ها را در فضای ذخیره‌سازی آنلاین نیز ذخیره کنید تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط مکالمه برای iOS

در ادامه، به بررسی چند برنامه برجسته برای ضبط مکالمه دوطرفه در گوشی‌های آیفون می‌پردازیم.

اپلیکیشن Call Recorder ACR Plus

بدون شک، Call Recorder ACR Plus می‌تواند به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ضبط مکالمه برای سیستم‌عامل iOS شناخته شود. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید تمامی تماس‌های ورودی و خروجی خود را ضبط کرده و در داخل برنامه ذخیره کنید. همچنین می‌توانید تماس‌های خود را مستقیماً از طریق این اپلیکیشن برقرار کرده و آن‌ها را نیز ضبط کنید. از دیگر ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن، امکان ذخیره‌سازی فایل‌های صوتی در فضای ابری و به اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگران است.

یکی از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن این است که امکان ضبط تماس‌هایی که از طریق اسکایپ برقرار می‌شوند، نیز فراهم است. با این تمام ویژگی‌ها، می‌توان گفت که Call Recorder ACR Plus یکی از بهترین گزینه‌ها برای ضبط مکالمه در دستگاه‌های iOS است.

اپلیکیشن Call Recorder for Phone

اگر برای شما کیفیت تماس‌های ضبط‌شده اهمیت بالایی دارد، اپلیکیشن Call Recorder for Phone یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. با این اپلیکیشن، می‌توانید به صورت نامحدود تماس‌ها را ضبط و ذخیره کنید، بدون اینکه نگران فضای گوشی خود باشید. این برنامه از فضای ابری آنلاین برای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند و تمامی فایل‌ها به صورت امن در آنجا نگهداری می‌شوند. این ویژگی علاوه بر فراهم کردن سهولت در به اشتراک‌گذاری و دسترسی همیشگی به فایل‌ها، ممکن است در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید، به عنوان یک نقطه ضعف محسوب شود. با این حال، این اپلیکیشن قابلیت ذخیره‌سازی فایل‌ها در حافظه داخلی گوشی را نیز دارد.

یکی از ویژگی‌های جذاب دیگر این اپلیکیشن، قابلیت آن برای تبدیل شدن به یک ابزار ضبط صدا است. به این ترتیب، شما می‌توانید تمامی صداهای محیط را با کیفیت بالا ضبط کرده و از آن به عنوان جایگزینی برای اپلیکیشن Voice Recorder گوشی خود استفاده کنید.

نسخه ios برنامه ACR Phone

اپلیکیشن Acr call recorder for iPhone به صورت اختصاصی در اپ استور در دسترس کاربران آیفون قرار می‌گیرد و این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های ضبط صدا به صورت خودکار است که کار کردن با آن بسیار آسان است و شما نیازی به انجام کار خاصی ندارید. در واقع بعد از نصب برنامه، تمامی مکالمات ضبط می‌شوند و شما در پایان هر مکالمه می‌توانید درون اپلیکیشن، شماره تماس گیرنده را همراه با فایل صوتی مشاهده کنید. اگر نیاز داشته باشید تا فایل صوتی را برای افراد دیگر بفرستید، این برنامه دارای گزینه Share است و اگر نیاز داشتید تا فقط قسمت خاصی از مکالمه را بفرستید؛ نیازی به دانلود برنامه کات کننده صدا نیست زیرا خود برنامه ACR Phone به این قابلیت مجهز شده و به شما اجازه می‌دهد تا ویس (Voice) را کوتاه کرده و بعد از آن ارسال کنید. اگر هم که نیاز داشته باشید تا فایل صوتی مکالمه را در فضایی امن ذخیره کنید، می‌توانید داخل Google Drive, Dropbox و Onedrive ذخیره کنید. در مجموع نسخه ios برنامه ACR Phone با توجه به امکاناتی که به کاربرانش ارائه می‌دهد؛ در لیست بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون به حساب می‌آید.

ضبط مکالمه با لپ تاپ

می‌توانید مکالمه را با استفاده از یک لپ تاپ ضبط کنید. در واقع، لپتاپ‌ها به طور معمول با برنامه‌های ضبط صدا یا نرم‌افزارهای کنفرانس صوتی همراه هستند که می‌توانید از آن‌ها برای ضبط مکالمه استفاده کنید.

برنامه‌هایی مانند Audacity، QuickTime Player (برای سیستم عامل macOS)، Windows Voice Recorder (برای سیستم عامل Windows) و Skype (برای کنفرانس صوتی) می‌توانند به عنوان راه حل‌های مناسب برای ضبط مکالمه با استفاده از لپتاپ شما عمل کنند.

ممکن است نیاز باشد تنظیمات صدا را برای استفاده از میکروفون لپتاپ خود تنظیم کنید و مطمئن شوید که سطح صدا مناسبی را برای ضبط انتخاب کرده‌اید. همچنین، قبل از شروع مکالمه، بهتر است اطمینان حاصل کنید که دستگاه صوتی مورد استفاده (مانند هدفون یا میکروفون خارجی) به درستی به لپتاپ شما متصل شده و تنظیمات آن درست است.

پیش از هر چیز لازم است که قوانین و مقررات مربوط به ضبط مکالمه را در کشور یا منطقه خود رعایت کنید و از ضبط مکالمات بدون اجازه دیگران خودداری کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما