شناسهٔ خبر: 67800802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پرسپولیس می خواهد بازیکنش را معاوضه کند

باشگاه پرسپولیس به دنبال معاوضه سنگربان خود با یکی از بازیکنان آلومینیوم اراک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین؛ بعد از جدایی مهدی ترابی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت، باشگاه پرسپولیس برای جذب جانشین وی به سراغ مهدی لیموچی ستاره جوان آلومینیوم اراک رفت. لیموچی که در آستانه پیوستن به جمع قرمزها بود در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای راهی اصفهان شد و به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

همین موضوع و جدایی ۶ بازیکن پرسپولیس باعث شده تا هواداران این تیم از عملکرد مدیریت باشگاه ناراضی باشند. این در شرایطی است که علی علیپور، ایوب العلمود و فرشاد احمدزاده ۳ بازیکنی هستند که در تابستان امسال به جمع قرمزها اضافه شده‌اند.

سرخ‌پوشان برای انتخاب جانشین ترابی به سراغ دیگر ستاره جوان آلومینیوم اراک یعنی محمدمهدی لطفی رفته است. این هافبک ۲۳ ساله در نیم فصل دوم مورد توجه جواد نکونام سرمربی استقلال قرار گرفته بود اما حضور او در جمع آبی‌پوشان پایتخت منتفی شد. پرسپولیس برای به خدمت این بازیکن جوان که توانایی بازی در پست وینگر و هافبک تهاجمی را دارد نامه نگاری‌های مربوطه را انجام داده است.

با توجه به اینکه باشگاه آلومینیوم اراک و مجتبی حسینی سرمربی این تیم خواستار انتقال دائمی احمد گوهری از پرسپولیس به این تیم هستند، سرخ‌پوشان فرصت پیش آمده را مغتنم شمرده و خواستار معاوضه این دو بازیکن با یکدیگر شده‌اند. باید منتظر ماند و دید باشگاه اراکی چه تصمیمی در مورد پیشنهاد قرمزها خواهد گرفت.

نظر شما