شناسهٔ خبر: 67796512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان بهزیستی کشور:

دولت سیزدهم دسترسی توانخواهان به خدمات بهزیستی را تسهیل کرد

رشت- رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش گفت: دولت مردمی سیزدهم دسترسی توان خواهان به خدمات بهزیستی را تسهیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد قادری ظهر سه‌شنبه در دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: ظرفیت سازی اجتماعی از اولویت‌های بهزیستی در بخش‌های مختلف است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر لزوم توانمندسازی اجتماعی و برنامه محوری در این بخش اضافه کرد: نگاه حمایتی، پیشگیرانه و توانمندسازی در برنامه ظرفیت‌سازی اجتماعی بهزیستی مورد توجه است.

محمدقادری با اشاره به خدمات بهزیستی در ایجاد اشتغال پایدار، حمایت زنان سرپرست خانوار و افزایش اعتبارات توانبخشی اضافه کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دسترسی توان خواهان به خدمات بهزیستی را تسهیل بخشیده است.

وی با اشاره به اهمیت همراهی دستگاه‌های مختلف با این سازمان برای رسیدگی به امور توان خواهان افزود: برنامه‌های بهزیستی با همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف اجرا می‌شود و از این رو همراهی دستگاه‌ها اهمیت بسزایی دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش اضافه کرد: دولت شهید جمهور در حمایت از اقشار آسیب پذیر، گام‌های مؤثری برداشته شده‌است.

نظر شما