شناسهٔ خبر: 67783007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

رئیس موسسه حمایتی طنین ایثارگران کشور: بنیاد شهید نباید دستآویزی برای مقاصد سیاسی باشد

حضور قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید دولت سیزدهم در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری که در نهایت به کناره گیری وی منجر شد هزینه های سیاسی را به این سازمان وارد کرد. این در حالی است که قاضی زاده هاشمی مدعی بود به دنبال ادامه روند مدیریتی ابراهیم رئیسی است اما در نهایت برخلاف گفته هایش صحنه را برای کاندیدای دیگری خالی کرد. اسماعیل بیک محمدی رئیس سازمان طنین ایثارگران کشور نسبت به عملکرد و کنش گری قاضی زاده هاشمی انتقادهایی را وارد می داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حضور قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید دولت سیزدهم در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری که در نهایت به کناره گیری وی منجر شد هزینه های سیاسی را به این سازمان وارد کرد. این در حالی است که قاضی زاده هاشمی مدعی بود به دنبال ادامه روند مدیریتی ابراهیم رئیسی است اما در نهایت برخلاف گفته هایش صحنه  را برای کاندیدای دیگری خالی کرد. اسماعیل بیک محمدی رئیس سازمان طنین ایثارگران کشور نسبت به عملکرد و کنش گری قاضی زاده هاشمی انتقادهایی را وارد می داند.

بیک محمدی در این زمینه معتقد است: افرادی با شعار سوت فساد کار خود را بنیاد شهید و بقیه های نهادها آغاز کردند اما امروز مشخص شده که خودشان عامل فساد بوده اند. نمی توان شعار داد و عکس آن را عمل کرد.به همین دلیل نیز این افراد می بایست در مقابل مردم باید پاسخگو باشند. کسانی در سمت های کلیدی کشور مانند سازمان بنیاد شهید حضور داشته اند که باید نسبت به وضعیت ایثارگران کشور پاسخگو باشند. این در حالی است که به جای پاسخگویی به مردم خود را وارد بازی های سیاسی کرده و به شکلی رفتار می کنند که قرار است دولت رئیسی را ادامه دهند.

وی ادامه داد:در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری به خوبی مشاهده کردیم که رئیس بنیاد شهید به صورت کاندیدای پوششی وارد رقابت های انتخاباتی شد و پس از کارنامه سازی برای خود و سیاه نمایی درباره دولت یازدهم و دوازدهم به شکلی رفتار کرد که قرار است دولت سیزدهم توسط وی ادامه پیدا کند اما در کمال تعجب با پشت کردن به پشتوانه اجتماعی خانواده معظم شهدا و ایثارگران در یک بازی سیاسی از پیش تعیین شده و در حالی که هزینه های زیادی متوجه جامعه ایثارگر کشور شد به سود کاندیدای دیگری صحنه انتخابات را ترک کرد.

رئیس سازمان طنین ایثارگران کشور تصریح کرد:خانواده معظم شهدا و ایثارگران نباید دستآویزی سیاسی برای اهداف برخی باشند که به دنبال منافع گروهی و باندی هستند. هر فردی در جایگاهی که قرار می گیرد در مرحله نخست باید به این نکته توجه کند که اقداماتی که در این جایگاه انجام می داد چه تبعات و پیامدهای اجتماعی وسیاسی دارد. این در حالی است که رئیس بنیاد شهید در دولت سیزدهم با رفتاری فراقانونی به شکلی رفتار می کند که از پاسخگویی مبراست. به همین دلیل نیز دستگاه های نظارتی می بایست به عملکرد امیر حسین قاضی زاده هاشمی در سازمان بنیاد شهید رسیدگی کند تا نقاط تاریکی که در دوره مدیریت وی برای افکار عمومی ایجاد شده روشن شود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما