شناسهٔ خبر: 67781382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتصاب سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر

سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نشست شورای مدیران با حضور رئیس، سرپرست دبیر، مشاور عالی و مدیران فدراسیون برگزار شد.

جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم عنوان کرد: امیدوارم که از برکات این روزهای عزیز بهره لازم را ببریم. یک‌ماه تا آغاز بازی‌های پارالمپیک پاریس مانده است و 45 ورزشکار از فدراسیون ما در 6 رشته راهی این رویداد بزرگ هستند که امیدوارم با کسب مدال های خوشرنگ برای کاروان کشورمان همراه باشد.

وی ادامه داد: ما علاوه بر آماده سازی ملی پوشان اعزامی، سایر برنامه های فدراسیون را در راستای استعدادیابی، آموزش و پژوهش و موضوع کلاسبندی پیگیری می‌کنیم و برگزاری دوره های مربیگری و داوری رشته های مچ اندازی، شمشیربازی نیز در اولویت برنامه های آموزشی فدراسیون باید قرار داشته باشد؛ چرا که پس از پارالمپیک پاریس هدف کسب موفقیت در بازی های پاراآسیایی تاشکند و ژاپن است.

در ادامه این جلسه کوهپایه زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های محسن نجمی رئیس پیشین انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: مهرداد آگین از بزرگان ورزش جانبازان و توان یابان است و سال‌ها به عنوان بازیکن و مسئول انجمن در عرصه ورزش این حوزه فعالیت کرده است. رشته های تیمی مانند والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر طرفداران زیادی در بین جامعه دارد و ما تلاش می کنیم با همراهی کمیته ملی پارالمپیک از انجمن های ورزشی حمایت کنیم تا بازه شاهد موفقیت ملی پوشان کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما