شناسهٔ خبر: 67780022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد خبر داد:

بازداشت متهمان نزاع دسته‌جمعی و اخلالگران بیمارستان شهرکرد

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد گفت: متهمان نزاع دسته‌جمعی در چالشتُر و اخلالگران در بیمارستان شهرکرد بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مهدی عسگری صبح امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادی که اقدام به درگیری در چالشتر کرده بودند با تلاش مأمورین انتظامی دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: افرادی که اقدام به درگیری و اخلال در روند ارائه خدمات در بیمارستان کاشانی شهرکرد کرده بودند، با تلاش مأموران انتظامی نیز دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد بیان کرد: برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه به‌ویژه جرایم خشن از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

عسگری با اشاره به توقیف سه دستگاه سنگین موتور در خیابان‌های شهر فرخشهر خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه مردمی و در ادامه برخورد با وسائط نقلیه هنجارشکن، سه دستگاه موتورسیکلت سنگین که اقدام به انجام حرکات نمایشی خطرناک و سلب آسایش و آرامش عمومی در سطح خیابان‌های فرخشهر کرده بودند، با صدور دستور قضائی و همت مأموران کلانتری فرخشهر توقیف شدند.

نظر شما