شناسهٔ خبر: 67779413 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بیگدلی: جایگزین‌های بایدن توان مقاومت در برابر ترامپ را ندارند

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: کناره گیری بایدن باعث خواهد شد که امکان پیروزی ترامپ بیشتر شود، چرا که هرکس دیگری جای بایدن بیاید ازجمله خانم کامالا هریس معاون بایدن، گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، خانم هیلاری کلینتون و مابقی، اصلا توان مقاومت در برابر ترامپ را ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با چندثانیه گفت:  فشار بر "بایدن" از درون کنوانسیون حزب دموکرات خیلی بالا بود و حتی اغلب مقامات دموکرات وشخص اوباما به این نتیجه رسیده اند که بایدن قادر به ادامه ریاست جمهوری نیست.

وی افزود: کناره گیری بایدن باعث خواهد شد که امکان پیروزی ترامپ بیشتر شود، چرا که هرکس دیگری جای بایدن بیاید ازجمله خانم کامالا هریس معاون بایدن، گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، خانم هیلاری کلینتون و مابقی، اصلا توان مقاومت در برابر ترامپ را ندارند و بعید است با این زمان کم، دموکرات ها بتوانند شخصیتی را معرفی کنند که در برابر ترامپ بتواند مقاومت کند.

بیگدلی: جایگزین‌های بایدن توان مقاومت در برابر ترامپ را ندارند

بیگدلی ادامه داد:  ترور نافرجام ترامپ میزان محبوبیت او را افزایش داد و ترامپ را درهاله ای از مظلومیت قرار داد و این موضوع خیلی به نفع جمهوری خواهان شد.

این کارشناس در پایان گفت: در قانون اساسی آمریکا رئیس جمهور شدن زنان ممنوعیت ندارد ولی در فضای این کشور و مخصوصا فضایی که در اختیار جمهوری خواهان و گروه های مذهبی "ضدزن" حامی آنها وجود دارد، زنان تقریبا امکان پیروزی درانتخابات را ندارند، نمونه برجسته آن هم هیلاری کلینتون است که نتوانست به ریاست جمهوری برسد.

311311

نظر شما