شناسهٔ خبر: 67746569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تقویم ورزشی بیلیارد در مازندران تدوین شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: ساری- سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران خواستار تدوین برنامه تقویم ورزشی و چهار ساله این هیات در مازندران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلطان پور ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیأت بولینگ و بیلیارد مازندران افزود؛ بیلیارد صرفاً تفریح نیست و اکنون به عنوان یک رشته ورزشی شناخته می‌شود که اعتبار و جایگاه خاصی در دنیا پیدا کرده است و مدال آوری نیز دارد.

وی با تاکید براینکه رئیس هیأت برای رشد این ورزش در مازندران باید از برنامه دیگر کاندیدا استفاده کند بیان داشت؛ در اسرع وقت برنامه ۴ ساله هیأت بولینگ و بیلیارد مازندران طراحی شود و تقویم ورزشی سال نیز تهیه و تدوین شود.

سلطان پور تولید محتوای فرهنگی را سیاست مهم فدراسیون برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای همگانی کردن این ورزش در ذیل جشنواره‌ها و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان میسر خواهد بود.

کسب ۸ سهمیه المپیک

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز در این مجمع گفت: مازندران استان ورزشی است و کسب ۸ سهمیه از ۴۰ سهمیه ایران توسط ورزشکاران ایران نشان دهنده همین موضوع است.

وی افزود؛ آموزش و استعدادیابی و همچنین توجه به توسعه ورزش بانوان در دستور کار رئیس جدید هیأت بولینگ و بیلیارد قرار گیرد و دوره‌های آموزشی برای تقویت مربیان و داوران نیز برنامه ریزی شود.

دلیری نقش هیأت‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت؛ در دوره جدید باید ساختار هیأت‌های شهرستان ساماندهی گردد و استعدادیابی و استعداد پروری در اولویت برنامه‌های هیأت باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع از سیده منیره موسوی به دلیل تلاش‌ها در زمان سرپرستی این هیأت تجلیل به عمل آمد.

علی اصغر عباس پور با کسب ۱۶ رأی از ۲۲ رأی مأخوذه اعضای مجمع انتخابات، برای ۴ سال به عنوان رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان مازندران انتخاب شد.

حسین بیابانی و الیسا رحمان پناه دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع بودند که نتوانستند رأی اعتماد اعضا را کسب کنند

نظر شما