شناسهٔ خبر: 67746416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گیلان:

حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال ضرورت دارد

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت حمایت از جامعه کارگری و توجه به نیازهای این نیروهای مولد برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در بازدید از یک شرکت صنعتی گیلان بر ضرورت حمایت از جامعه کارگری و توجه به نیازهای این نیروهای مولد برای تحقق شعار سال تاکید و اظهار کرد: کار جوهره زندگی بشر است و به واسطه تلاش و کوشش موفقیت‌ها و رسیدن به اهداف زندگی حاصل می‌شود.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه توجه به نیازهای جامعه کارگری برای جهش تولید و تحقق سیاست‌های کلان اقتصادی کشور لازم است، افزود: رسول اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه می‌زدند که این امر نشان دهنده ی اهمیت موضوع کار و تلاش برای رفع نیازهای فردی و اجتماعی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون توجه به مسائل کارگران ادامه داد: تاکید رهبر انقلاب نیز مبنی بر رسیدگی به اوضاع و احوال کارگران است.

آیت الله فلاحتی، به ظرفیت‌های استان گیلان در زمینه تولید، کار و اشتغال اشاره کرد و گفت: مدیریت و کار و تلاش جهادی نیاز امروز جامعه برای رفع موانع تولید است.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های کارگران نباید مغفول بماند، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک مسئولان بتوانند گام‌های مؤثری در زمینه حل مشکلات جامعه کارگری بردارند.

نظر شما