شناسهٔ خبر: 67743344 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پاسخ علی قلی‌زاده به پیشنهاد پرسپولیس و تراکتور

علی قلی‌زاده به پیشنهادات تیم‌های ایرانی برای بازگشت به لیگ برتر واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

پبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با نزدیک شدن به زمان برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تلاش تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند ادامه داشته و این در شرایطی است که نمایندگان آسیایی ایران درصدد آن هستند تا به‌منظور رقابت با تیم‌های قدرتمند آسیایی در لیگ الیت و لیگ قهرمانان آسیا در پنجره تابستانی تلاش بیشتری را برای خرید بازیکنان بهتر و مطرح‌تر به خرج دهند.

به گزارش فرهیختگان، در این بین و با آغاز پیش‌فصل جدید زمزمه بازگشت برخی لژیونرها به گوش رسیده و در این زمینه اخباری مبنی‌بر مذاکره برخی باشگاه‌ها با چند چهره شاخص ایرانی که درحال‌حاضر در خارج از کشور توپ می‌زنند نیز منتشر شد. در این بین تقاضاهای بیشتری برای بازیکنانی مانند علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و علی قلی‌زاده به دست آنها یا باشگاه‌هایشان رسیده و این در صورتی است که بیشتر لژیونرها به‌خاطر وضعیت خدمت سربازی و مشمول بودن آنها به این تقاضاها پاسخ منفی داده و تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران از خود نشان نداده‌اند. در این بین اما اصرار باشگاه‌های بزرگ ایرانی برای جذب علی قلی‌زاده، وینگر ملی‌پوش لخ پوزنان لهستان همچنان ادامه داشته تا جایی که هر 4 باشگاه آسیایی ایران ازجمله استقلال برای به خدمت گرفتن این بازیکن تکنیکی با نامه‌نگاری با باشگاه لخ پوزنان از تمایل خود برای جذب قلی‌زاده خبر داده‌اند.

درباره آخرین وضعیت قلی‌زاده که بخش عمده فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد شنیده می‌شود او حالا به‌صورت کامل آماده بازگشت به میادین شده و حتی توانایی همراهی تیم ملی در بازی آخر این تیم برابر ازبکستان را هم داشت و این در حالی است که کادرفنی تیم ملی به مانند کادر لخ پوزنان ریسک نکرده و قلی‌زاده را به میدان نفرستادند. این درصورتی است که قلی‌زاده اکنون به تمرینات پیش‌فصل تیم لهستانی اضافه شده و در شرایط خوبی نیز قرار دارد.

او همچنین از آن جایی که فصل قبلی را از دست داد از انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در فصل جدید برخوردار بوده و امیدوار است تا شرایط برایش در فصل پیش رو بسیار بهتر از قبل دنبال شود. با این حال در زمینه احتمال بازگشت قلی‌زاده به ایران باید این مورد را مدنظر قرار داد که تیم لهستانی که سال گذشته با رقمی دو میلیون یورویی قلی‌زاده را به خدمت گرفته است، ظاهرا عددی در همین حدود را برای رقم رضایتنامه او تعیین کرده است. به‌خصوص اینکه این عدد حدود 25 درصد از سقف بودجه تیم‌ها در فصل بعدی را پر خواهد کرد!

باشگاه لهستانی به تازگی در پاسخ به باشگاه استقلال رقم یک میلیون و 800 هزار یورویی را به این باشگاه اعلام کرد که گفته می‌شود این موضوع موجب عقب‌نشینی آبی‌ها شده باشد. با همه این تفاصیل قلی‌زاده در پاسخ به سوالی درباره وضعیت آینده‌اش در لخ پوزنان لهستان و احتمال بازگشت به لیگ ایران گفت: «از همه تیم‌های ایرانی که خواستار جذبم شده‌اند ممنونم اما شرایط بازگشتم به لیگ ایران فعلا مهیا نیست و این امر کمی دشوار به نظر می‌رسد. من همچنان تحت قرارداد با تیم لهستانی هستم و آنها هم رقم زیادی را برای رضایتنامه‌ام در نظر گرفته‌اند. البته باید منتظر ماند تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد.»

258 258

نظر شما