شناسهٔ خبر: 67738099 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گلایه مدافع گل‌گهر از استقلال؛ این کار دور از معرفت بود

مدافع فصل گذشته گل گهر از رفتار استقلالی‌ها با او ناراحت و دلگیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تیکدری، مدافع سابق گل‌گهر سیرجان از رفتار باشگاه استقلال پس از امضای قرارداد دلخور است.

به گزارش ورزش سه، دو هفته قبل مهدی تیکدری مدافع راست گل گهر سیرجان با استقلال مذاکره کرد و طبق گفته خودش با این تیم قرارداد هم امضا کرده اما به دلایلی نامعلوم مسوولان استقلال قید جذب این بازیکن را زدند و رامین رضاییان را به خدمت گرفتند.

*واقعا مصدوم هستی که استقلال قید جذب تو را زد؟
نه. با در نظر گرفتن اینکه کاملا سالم هستم اما از من پرسیده می‌شود مصدوم هستی واقعا اذیت می‌شوم چون سالم سالم هستم و حتی ام آر ای هم دادم.

*با این وجود چرا حضورت در استقلال محقق نشد؟
من چند روز قبل با استقلال به توافق کامل رسیدم و حتی با این تیم قرارداد سه برگی هم امضا کردم و از من با لباس استقلال عکس هم در باشگاه استقلال گرفته شد اما به شخص مدیر عامل استقلال احترام گذاشتم چون ایشان به من گفتند که از مچ پایم ام آر آی بگیرم و بعد آن را ارایه بدهم که من هم همین کار را کردم و با هماهنگی یکی از مربیان استقلال به شهرم کرمان رفتم تا بعد از حل مشکلم به تهران برگردم تا هم خبر انتقالم را رسانه‌ای کنند هم در تمرین استقلال هم حضور پیدا کنم اما بعد از این مساله هیچ تماسی با من گرفته نشد.

*چرا با تو تماسی گرفته نشد؟ مصدوم بودی که نظر استقلالی‌ها عوض شده؟
واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم چون من ام آر آی خودم را به خانم دکتر محمدی و دکتر صادقی نشان دادم و هر دو پزشک هم تایید کردند که مچ پای من هیچ ایرادی ندارد و سالم است و حتی به مدیریت باشگاه هم گفتم حاضرم در قراردادم قید شود که اگر در طول فصل هر مصدومیتی از مچ پا گریبانگیرم شد باشگاه قراردادم را یکطرفه فسخ کند. این موضوع را هم به مدیریت استقلال و یکی از مربیان این تیم اطلاع دادم و قرار شد که آنها در یک فرصت سه چهار روزه و زمان مناسب به من بگویند که برای حضور در تمرینات استقلال حاضر شوم اما نمی دانم چرا تماسی با من گرفته نشد. واقعا کاری که استقلال با من کرد دور از معرفت بود و حالا هم اینگونه جلوه داده اند که من مصدوم هستم که این کار اصلا قشنگ نیست .

*به نظر خیلی کلافه‌ای و از اتفاقاتی که رخ داده خیلی ناراحتی؟
بله ناراحتم چون اینطور وانمود شده که من مصدوم هستم و هر کسی هم که به من زنگ می‌زند این را می‌پرسد اما همان طور که گفم کاملا سالم هستم و گواه حرفم هم ام آر آی خودم هست که آن را در اختیار دارم ضمن اینکه انتظار نداشتم با من اینگونه برخورد شود چون من نیم فصل قبل بعد از توافق با استقلال جایگاهم را در تیمم از دست دادم و سرمربی تیم گل گهر هم بعد از آن مذاکره‌ای که با استقلال داشتم نیمکت نشینم کرد و شرایطم سخت شد. اتفاقات امسال را هم که برای شما گفتم.

*با این اتفاقاتی که در خصوص تو رخ داده حالا منتظر چه هستی ؟
من منتظر هیچ اتفاقی نیستم چون اولویتم را پیوستن به استقلال گذاشته بودم و با این تیم هم قرارداد بستم و جواب ام آرآی خودم را هم ارایه دادم اما بعد دیدم که خبری نشد و حالا هم چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارم که روی آنها فکر می کنم و در نهایت هم یکی از آنها را انتخاب خواهم کرد.

258 258

نظر شما