شناسهٔ خبر: 67729632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ستاره اسپانیا به قول عجیب عمل کرد (عکس)

مارک کوکوریا، مدافع تیم ملی اسپانیا، تصاویر جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود به نمایش گذاشت و نشان داد که موهایش را رنگ کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مارک کوکوریا فقط پنج روز منتظر ماند تا به وعده بزرگ خود عمل کند:"اگر اسپانیا قهرمان جام ملت‌های اروپا شود، موهایم را قرمز می‌کنم!"

این مدافع چپ مجموعه‌ای از تصاویر را در صفحه اینستاگرام خود با عبارت "آدم باید به قولش عمل کند" منتشر کرد که نشان داد موهایش را به رنگ قرمز درآورده است.

این مدافع به لطف عملکرد عالی در جام ملت‌های اروپا و همچنین به دلیل شخصیت شاد و بی دغدغه‌اش، توجه هواداران را به خود جلب کرده است.

ستاره اسپانیا به قول عجیب عمل کرد (عکس)

 آواز خواندن و رقص او در جشن‌ها اوج ارتباط او با هم تیمی‌ها و هواداران اسپانیا را نشان می‌داد. البته تحقق وعده او کمی بیشتر از حد انتظار طول کشیده است. 

خیلی‌ها فکر می‌کردند او این کار را برای جشن قهرمانی در اسپانیا انجام می‌دهد و چون او این کار را نکرد، فکر می‌کردند که دیگر جرات انجام این کار را نخواهد داشت.

اما بازیکن چلسی یک برنامه دقیق داشت. او می‌خواست آن را به یک شیرین کاری تبلیغاتی تبدیل کند و به همین دلیل چند روز صبر کرد. او با این کار یک برند آرایشی و بهداشتی اسپانیایی را هم تبلیغ کرد. در هر صورت او به قولش عمل کرده و غیرعادی ترین موهای جام ملت‌های اروپا حالا قرمز شده است!

انتهای پیام/

نظر شما