شناسهٔ خبر: 67729413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ناکامی رژیم صهیونیستی با جنگ افروزی در فلسطین

رژیم صهیونیستی با کشتار مردم مظلوم فلسطین راه به‌جایی نمی‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای اصفهان با اشاره به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: استکبار و حامیان رژیم صهیونیستی بدانند جنگ افروزی در فلسطین مشابه نبرد‌های بی نتیجه عراق، افغانستان و سوریه ناکام خواهد ماند و آنها به اهداف خود نخواهند رسید.
حجت‌الاسلام محمودی افزود: به واسطه سکوت مجامع بین‌المللی، رژیم صهیونیستی برای ترور فرماندهان مقاومت صد‌ها فلسطینی را به شهادت می‌رساند و برای آزادی چهار اسیر، ۴۰۰ نفر را به شهادت رسانده است.


وی تاکید کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی و آمریکا بدانند همانطور که جنگ در عراق و افغانستان با صرف صد‌ها میلیون دلار ناکام ماند و در سوریه هم به اهدافشان نرسیدند؛ یقیناً در اینجا هم به همین صورت خواهد بود.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه به انتخابات اشاره کرد و گفت: پس از انتخابات بر اساس توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب، رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات باید به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شوند.
وی تاکید کرد: فلسفه رویکرد مردم‌سالاری و برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، رسیدن به قدرت نیست بلکه فراهم شدن زمینه برای خدمت بیشتر به مردم است.
در پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز در اصفهان، نمازگزاران در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، در مسیر مصلی تا چهارراه فرایبورگ راهپیمایی کردند.

نظر شما