شناسهٔ خبر: 6772310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی بوشهر:

کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار پلیس بوشهر است

بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: آموزش و پیشگیری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار نیروی انتظامی استان بوشهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت امنیتی در سطح استان بوشهر تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است و به نتایج مطلوبی دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا تلاش داریم تا زمینه برای کاهش وقوع جرم در سطح جامعه فراهم شده و کاهش وقوع جرایم و همچنین افزایش میزان کشفیات جرایم مختلف را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به وظایف و رسالت‌های مشترک کمیته امداد و نیروی انتظامی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: کمیته امداد به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات و تامین مایحتاج نیازمندان دارد.

سردار عباس‌زاده با تقدیر از تلاش‌های مجموعه کمیته امداد امام خمینی در خدمات دهی به محرومان و نیازمندان جامعه، اضافه کرد: کار کمیته امداد در خدمات دهی به اقشار مختلف و به ویژه نیازمندان، یک کار ارزشی و خدایی است.

وی از تلاش ویژه نیروی انتظامی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای نیز به همین منظور بین نیروی انتظامی و کمیته امداد منعقد شده که می‌تواند نقش مهم در کاهش آسیب‌ها در جامعه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: فقر و اعتیاد ارتباط مستقیمی با هم دارند و اقشار ضعیف در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند و باید آموزش‌های لازم در این راستا ارائه شود.

نظر شما