شناسهٔ خبر: 67722892 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حریق در بیمارستانی در خیابان جلال آل احمد حریق در بیمارستانی در خیابان جلال آل احمد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق در بیمارستانی در خیابان جلال آل احمد خبر داد و گفت: این مرکز درمانی تذکر ایمنی دریافت کرده بود.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزییات حریق در یک بیمارستان در خیابان جلال آل احمد گفت: در ساعت ۲۱:۳۴ یک مورد آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان جلال آل احمد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی گفت: بلافاصله ۱۰ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند و یکی از ایستگاه‌های اعزام شده به محل ایستگاه بانوان آتش نشانی بود که در این عملیات در کمتر از ۴ دقیقه همراه سایر نیرو‌های آتش نشان به محل حادثه رسیدند. 

وی اظهار کرد: محل حادثه اتاق مخابرات بیمارستان در طبقه همکف بود که این اتاق به طور کامل شعله‌ور بود و باعث شده بود تا از طریق دایک‌ها دود زیادی به طبقات پایین سرایت کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه در این طبقات هیچ بیماری بستری نبود و دود به طبقات بالا سرایت زیادی نداشته و نیاز به جابجایی بیماران نبوده است. 

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و به سرعت آتش را خاموش کردند و با توجه به حضور سریع آتش‌نشانان مورد تلفات جانی و یا مصدوم در این حادثه نداشتیم.

 وی تاکید کرد: این بیمارستان چندین بار مورد بازدید نیرو‌های آتش نشانی قرار گرفته و تذکر ایمنی دریافت کرده بود که امیدواریم قبل از بروز حادثه وخیم هشدار ها را جدی بگیرند و مشکلات را برطرف کنند.

نظر شما