شناسهٔ خبر: 67721124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل خبر داد؛

ارتقای شعبه تأمین اجتماعی نمین به صنعتی

نمین- مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل از ارتقای شعبه تأمین اجتماعی نمین به شعبه صنعتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، افشین شیرزاد عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی نمین، اظهار کرد: ۱۷ هزار بیمه شده در شهرستان نمین از خدمات تأمین اجتماعی استفاده کرده و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر نیز ماهانه ۳۰ میلیارد تومان مستمری دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ نفر از ساکنان این شهرستان در قالب تعهدات کوتاه مدت از خدمات بیمه‌ای استفاده کرده و ما در سال‌های اخیر اتفاقات بزرگی را در طرح‌های توسعه بیمه‌ای رقم زدیم به طوری که در استان به ارزش یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش بیمه‌ای و درمانی در حال اجرا و احداث است.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: ما ادعا می‌کنیم که در این سه سال به اندازه ده‌ها سال گذشته خدمات متنوع و پروژه‌های متعددی را در حوزه بیمه‌ای و درمانی اجرا کردیم که در ۳۰ سال فعالیت تأمین اجتماعی استان اردبیل بی‌سابقه است.

شیرزاد افزود: در خود شهرستان نمین با تغییر شعبه عادی به شعبه صنعتی سعی کردیم تا با توجه به صنعتی بودن این شهرستان ظرفیت خوبی را ایجاد کنیم تا صاحبان واحدهای تولیدی و کارگاهی از مزایای بیشتری بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان نمین دارای موقعیت صنعتی خاص بوده و شهرک صنعتی شماره ۲ در محدوده نمین قرار گرفته و ما موظف هستیم تا به گروه‌های کارگری و کارفرمایی خدماتی را ارائه کنیم که با حضور در شهرک‌های صنعتی سعی می‌کنیم موانع و مشکلات آنها را بررسی و در محل کارگاه و واحد تولیدی آنها را رفع کنیم.

شیرزاد اضافه کرد: تیم‌های کارشناسی ما نیز به صورت مستمر با حضور در این مجموعه‌های کارگاهی و کارخانه‌ای سعی دارند تا مشکلات بیمه‌ای کارفرمایان را برطرف کرده که این حضور با رضایتمندی صاحبان واحدهای تولیدی و گروه‌های صنعتی متعدد در شهرک شماره ۲ اردبیل در محدوده نمین روبه‌رو شده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در وصول درآمدهای بیمه‌ای نیز نمین جز شعبات برتر است و بدهی چندین ساله شهرداری نمین به تأمین اجتماعی با تهاتر زمین و تقسیط آن برطرف شده است.

مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است تا در این شهرستان توسعه خدمات کمی و کیفی را برای بیمه‌شدگان شاهد باشیم که راه‌اندازی درمانگاه عمومی تأمین اجتماعی جز این رویکردها و برنامه‌ریزی‌های اصلی است.

نظر شما