شناسهٔ خبر: 67709388 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ظریف: تعیین وزرا و رئسای معاونت‌های سازمانی در اولویت است (فیلم)

معاونت‌های ستادی به غیر از معاونت زنان فعلا در دستور کار ما نیست، اما معاونت‌های سازمانی هست. برخی مثل معاونت پارلمانی ممکن است که سریعتر انتخاب شود، اما مابقی فعلا عجله‌ای نیست. کمیته وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت صمت در کارگروه اقتصادی و تحت نظارت دکتر طیب‌نیا است. کارگروه فرهنگی با مسئولیت دکتر صالحی امیری است که شامل وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت آموزش عالی و وزارت ورزش است.

صاحب‌خبر -
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
ظریف: دنبال تشکیل دولت ائتلافی نیستیم/ هیچ لابی‌گری پشت‌صحنه نداریم/ ترکیبی از اقوام و اقشار و گروه‌های اجتماعی در کارگروه‌ها حاضر هستند
ظریف: مسئولیت کارگروه فرهنگی برعهده اقای صالحی امیری است (فیلم)
ظریف: آقای پزشکیان از این پس رئیس جمهور همه مردم ایران است (فیلم)
صحبت‌های ظریف و آذری جهرمی با مرد خوزستانی که پدر ۱۲۰ ساله اش را کول کرده و رای داده بود (فیلم)
تماشاخانه
ماجرای اینترمیلان و نام خلیج فارس/ وقتی باشگاه اینترمیلان حرف اسپانسر عربی‌اش را به نفع نام خلیج فارس زمین می‌زند (فیلم)

ماجرای اینترمیلان و نام خلیج فارس/ وقتی باشگاه اینترمیلان حرف اسپانسر عربی‌اش را به نفع نام خلیج فارس زمین می‌زند (فیلم)

logo-vid

بارش شدید در افغانستان/ 40 کشته 350 زخمی (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما