شناسهٔ خبر: 67693821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری ۳نفر اراذل و اوباش در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در روز عاشورا در منطقه قره‌آغاج خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ یدالله جهان‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در روز عاشورا تعداد سه نفر اراذل و اوباش که قصد هنجارشکنی در منطقه قره‌آغاج را داشتند توسط ماموران دستگیر و به کلانتری ۱۸ دلالت داده شدند.

وی افزود: برای متهمان پرونده اولیه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف لوازم الکترونیکی و رایانه‌ای خارجی قاچاق در تبریز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی از کشف، دپو، توزیع و فروش اسپیکر بلوتوثی به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ جعفر اقربائی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی اسپیکر بلوتوثی قاچاق در شهر تبریز که موضوع بلافاصله در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مراجعه و پس از شناسایی از محل تعداد ۱۲۸۰ عدد اسپیکر بلوتوٍثی قاچاق فاقد مجوز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها هشت میلیارد ریال برآورد شده است، کشف شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص پرونده‌ای تشکیل، خودرو توقیف و یک نفر متهم تحویل مراجع قضایی شد، تشریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه‌زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده موضوعات مشابه سریعا به شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

کشف ۷ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان بناب

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۷ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ ابراهیم فیضی‌زاده در تشریح این خبر مطرح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از غذاخوری‌های شهر بناب، موضوع در دستورکار مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی و تایید صحت خبر و هماهنگی قضائی، با همکاری عوامل اداره برق شهرستان به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از غذاخوری، تعداد هفت دستگاه ماینر قاچاق کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه کارشناسان امر ارزش ریالی دستگاه‌های قاچاق شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستورکار خود قرار داده از مردم عزیز خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما