شناسهٔ خبر: 67693061 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

وان پلاس از ساعت هوشمند Watch 2R با رنگ لاکچری رونمایی کرد

gsmarena

صاحب‌خبر -

ساعت هوشمند وان پلاس Watch 2R با بهره‌گیری از دو سیستم عامل، توانایی‌های گسترده پایش سلامتی و ورزش و عمر باتری استثنایی صد ساعته رونمایی شد.

وان پلاس امروز در رویدادی اختصاصی از مجموعه‌ای از گجت‌های جدید و جذاب خود رونمایی کرد و اکوسیستم خود را برای نبرد با رقبا تجهیز کرد. مهم‌ترین دستگاه‌های رویداد امروز وان پلاس گوشی میانرده وان پلاس نورد 4 و تبلت وان پلاس پد 2 بودند. با این وجود در کنار این دو دستگاه محبوب، وان پلاس همچنین ساعت هوشمند Watch 2R خود را نیز معرفی کرد.

وان پلاس Watch 2R؛ جذاب، توانمند و خوش‌قیمت

ساعت هوشمند OnePlus Watch 2R نسخه‌ای بهینه‌تر از وان پلاس واچ 2 به شمار می‌رود که در ماه مارس رونمایی شد و با شارژدهی استثنایی خود به تیتر شماره یک اخبار تکنولوژی تبدیل شد. واچ 2R طراحی حاشیه واچ 2 را اندکی تغییر داده و از کلیدهایی گرد در کنار دستگاه استفاده کرده است. از سوی دیگر به لطف استفاده از آلومینیوم در ساخت، وزن آن نسبت به Watch 2 حدود 25 درصد سبک‌تر شده و به 37 گرم رسیده است.

ساعت هوشمند OnePlus ساعت هوشمند OnePlus

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.43 اینچی امولد بهره برده و به تراشه اسنپدراگون W5 نسل 1 در کنار دو گیگ رم مجهز است. از سوی دیگر حافظه داخلی این دستگاه نیز 32 گیگ بوده و به‌طور همزمان از دو سیستم عامل Wear OS 4  و RTOS بهره می‌برد. سیستم عامل RTOS در این گجت وان پلاس برای اجرای فعالیت‌های ساده‌تر و ارتقای شارژدهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وان پلاس Watch 2R وان پلاس Watch 2R

وان پلاس Watch 2R از جی پی اس دو بانده بهره‌مند بوده و قادر به پایش بیش از صد فعالیت ورزشی و سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، پایش خواب و استرس است. علاوه بر این، ظرفیت باتری این ساعت هوشمند نیز 500 میلی آمپر ساعت بوده و شارژدهی آن حدود صد ساعت اعلام شده است.

این دستگاه در دو رنگ سبز و خاکستری به بازار عرضه شده و با قیمت 230 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 Pro با باتری خود، آیفون‌های پرادعا را شرمنده می‌کند گوشی وان پلاس Nord CE4 Lite با یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی به میدان آمد تغییر بزرگ طراحی وان پلاس 13 و 13R را در این تصاویر مشاهده کنید

 

نظر شما