شناسهٔ خبر: 67692122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر داد

مهار آتش‌سوزی گسترده گاراژ خودرو در شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی یک آتش‌سوزی گسترده گاراژ خودرو به همت آتش‌نشانان شیرازی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش‌سوزی مهار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور از آتش‌سوزی یک گاراژ ۲۰۰۰ متری تعمیر خودروهای سبک و سنگین خبر داد و درباره جزئیات این عملیات اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم تیر_ و اعلام خبر آتش‌سوزی در گاراژ خودرو، بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۲ و ۵ و۳ و ۱۷ به محل حادثه واقع در میدان بسیج اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه آتش‌نشانان مشاهده کردند حریق در گاراژی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، در قسمت صافکاری رخ داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه ۱۰ خودرو آتش‌نشانی در محل حادثه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر بخش‌های این گاراژ بود که با تلاش آتش‌نشانان موفق می‌شوند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از چند جهت مختلف حریق را اطفا کرده و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کنند، همچنین عملیات لکه‌گیری انجام و محل به طور کامل ایمن شد.

عیدی‌پور تاکید کرد: این حادثه مصدوم و فوتی نداشته و علت دقیق حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شیراز در دست بررسی است.

نظر شما