شناسهٔ خبر: 67688430 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر کانون پرورش فکری زنجان:

کارگاه‌های قصه‌گویی و داستان‌نویسی در زنجان آغاز شد

زنجان- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کارگاه‌های قصه‌گویی و داستان‌نویسی در زنجان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری زنجان با شعار «تابستونتو بساز» آغاز شد.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنها با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق و با رویکردهای تربیتی اجرایی می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: خانواده‌محوری، نوجوان‌محوری، مرکزمحوری و جذب و پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان، افزایش دایره مخاطبان، مداخله همراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون از دیگر اهداف برگزاری این کلاس‌هاست.

عیسی‌خانی افزود: کارگاه‌های قصه‌گویی و داستان نویسی و کارگاه شعر و داستان با تدریس مربیان کانون برای هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه کلاس‌ها و کارگاه‌های کانون یک فرصت برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در کانون مبتنی بر افزایش دانش و مهارت است.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری زنجان با همکاری سایر دستگاه‌ها نیز اقدامات لازم را از طریق مباحث داستان نویسی و مسائل آموزشی انجام می‌شود، اضافه کرد: در راستای تحقق و پویایی فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت برق منطقه‌ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منعقد شده و مباحث آموزشی از طریق دوره‌های مربوطه ارائه می‌شود.

عیسی‌خانی گفت: اجرای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی برنامه‌های مشترک در حوزه مدیریت مصرف برق و همچنین فراهم کردن فضای مناسب برای افزایش دانش و مهارت فردی و اجتماعی در اوقات فراغت فرزندان از اقداماتی است که با همکاری شرکت برق انجام می‌شود.

نظر شما