شناسهٔ خبر: 67685703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرسپوليس با ۲-۵-۳ گاریدو خرید می‌کند

هم گئورگی و هم یک مدافع میانی دیگر!

سرمربی اسپانیایی پرسپوليس قصد بازی با سیستم سه دفاعه را دارد و شاید این بهترین خبر برای پورعلی‌گنجی و کنعانی‌زادگان و البته مدافع میانی دیگر که احتمالا گئورگی باشد، خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی خود، خوان کارلوس گاریدو، قرار است پس از سال‌ها سیستم چهار دفاعه خود را تغییر بدهد‌. کاری که یحیی گل‌محمدی در یک مقطع سعی در پیاده کردن آن داشت اما به‌خاطر نداشتن ابزار و زمان مناسب از آن منصرف شد.

حالا شنیده می‌شود که سیستم مورد علاقه گاریدو سه دفاعه است و این موضوع باعث می‌شود سه ستاره خط دفاعی پرسپولیس به طور همزمان در زمین باشند و فضای رقابتی برای مدافع نیمکت‌نشین نیز مهیاتر باشد.

پرسپولیس با مرتضی پورعلی گنجی تمدید کرد و حسین کنعانی را نیز تحت قرارداد دارد. البته قرارداد فرجی نیز تمدید شده که باتوجه به جدایی حنانوف و اسماعیلی‌فر، احتمالا فرشاد فرجی برای بازی در پست دفاع راست در نظر گرفته خواهد شد.

با این وصف، پرسپولیس نیاز دارد قرارداد گئورگی گولسیانی را حتما تمدید کند و احتمالا پس از تمدید او  برای اولین بار شاهد حضور گئورگی، کنعانی و مرتضی به طور همزمان در خط دفاعی خواهیم بود.

با این سیستم همچنین پرسپولیس باید یک مدافع میانی دیگر را هم جذب کند که گزینه مطمئنی برای رقابت با سه مدافع دیگر باشد و همچنین در صورت مصدومیت و محرومیت احتمالی، هارمونی تیم برهم نخورد.

نظر شما