شناسهٔ خبر: 67680596 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی:

مجوز ساخت پل چهارم شوشتر اخذ شد مجوز ساخت پل چهارم شوشتر اخذ شد

حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی گفت: پل چهارم شوشتر یکی از مطالبات جدی مردم بود که مجوز آغاز ساخت آن از وزیر راه و شهرسازی، دریافت شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی و دریافت مجوز احداث پل چهارم شوشتر خبر داد و گفت: پل چهارم شوشتر یکی از مطالبات جدی و به‌حق مردم بود که مجوز آغاز عملیات آن پس از پیگیری‌های مستمر از وزیر راه و شهرسازی، دریافت شد.

او افزود: احداث این پل نقش مهم و برجسته‌ای در سهولت ترافیک شهری و تردد شهروندان دارد.

حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم از رسالت‌های اصلی نمایندگان است و علاوه بر این طرح عمرانی در سایر بخش‌هایی که باعث افزایش خدمت‌رسانی و رضایتمندی مردم می‌شود، با جدیت ورود می‌کنیم.

ساخت پل بندقیر شوشتر مجدد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآورشد: پل بندقیر شوشتر چند سال پیش کلنگ زنی شد، اما بیش از ۲ سال است که رها شده و هیچ اقدامی برای احداث آن صورت نگرفته است.

این مقام مسئول در مجلس افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شده این پروژه مهم نیز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت که بزودی روند اجرایی مناقصه آن انجام می‌شود.

به گفته نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، با تکمیل پل پل بندقیر شوشتر، چهاربانده کردن جاده شوشتر- اهواز را تسهیل خواهد کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست روز یکشنبه ۲۴ تیرماه با نماینده مردم شوشتر و گتوند دستور اخذ مجوز ماده ٢٣ پل چهارم شوشتر را صادر کرد.

پل چهارم شوشتر واقع در منطقه شمالی این شهرستان و بالاتر از زیارتگاه سید محمد گلابی جانمایی شده است.

این پل قرار است ورودی شهرستان شوشتر از سمت اهواز را به ورودی شهرستان دزفول مرتبط کند.

نظر شما