شناسهٔ خبر: 67679618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پویش «نذر خون حسینی» در هشت پایگاه ثابت و سیار هرمزگان

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: هشت پایگاه ثابت و سیار انتقال خون استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده دریافت خون از عزاداران هستند. مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: هشت پایگاه ثابت و سیار انتقال خون استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده دریافت خون از عزاداران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان ایمان زارعی روز دوشنبه ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون هرمزگان در این ایام افزود: این پایگاه‌ها در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، قشم و پارسیان آماده خونگیری از عزاداران حسینی است.

وی اظهار کرد: پایگاه مرکزی انتقال خون و پایگاه سیار امامزاده سید مظفر(ع) در بندرعباس، تاسوعا و عاشورا از ساعت ۱۷ تا ۲۳ اقدام به خونگیری می‌کند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان یادآور شد: پایگاه مرکزی بندرلنگه نیز در تاسوعای حسینی صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و شب‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و روز عاشورا از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر و پایگاه سیار حسینیه ۱۴ معصوم این شهرستان نیز در شب عاشورا از ساعت ۱۹ تا ۲۳ فعال است.

زارعی ادامه داد: پایگاه مرکزی انتقال خون قشم در روزهای عاشورا و تاسوعا از ساعت ۱۷ تا ۲۲، پایگاه مرکزی رودان از ساعت ۹ تا ۱۳، پایگاه مرکزی میناب صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ و پایگاه مرکزی پارسیان نیز در شب تاسوعا از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آماده خونگیری هستند.

نظر شما