شناسهٔ خبر: 67678261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

اسکالونی: بگویید قراردادم را ۱۵ سال تمدید کنند!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ مقابل تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۱ و تک گلی که لائوتارو مارتینز در وقت اضافه دوم به ثمر رساند برابر این تیم به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.
این دومین قهرمانی متوالی آرژانتین در رقابت‌های کوپا و تحت هدایت لیونل اسکالونی بود که باعث شد او به یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ این تیم تبدیل شود و محبوبیتی که در بین هواداران تیم ملی کشورش داشت، حالا بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.
اسکالونی پس از پایان این بازی با خبرنگاران صحبت کرد و درباره مسائل مختلفی به سوالات مطرح شده از سوی آنها پاسخ داد.
قهرمانی: مسیر ادامه دارد. اگر ببرید، ادامه دارد و اگر نبرید هم همین طور است. بالاخره در مقطعی نوبت ما هم خواهد رسید و زیبایی کار به این است که دوباره از جا بلند شوید و همه چیز را بسازید. اگر ما روزی شکست خوردیم، زیبایی ماجرا به این است که دوباره بازسازی کنیم.
دی ماریا: این بازیکن امروز یکی از بهترین بازیکنان ما بود و توانست یکی از بهترین عملکردهایش را برای آرژانتین به نمایش بگذارد. او اسطوره ماست و این پایان این مسیر برای او مانند یک فیلم بود. 
شرایط پیش از بازی: بازیکنان بیشتر از یک ساعت منتظر ایستاده بودند. همه نگران شرایط بیرون ورزشگاه بودند و منتظر بودند که خانواده و نزدیکان‌شان بتوانند وارد ورزشگاه شوند و مشکلی نداشته باشند.
قهرمانی اسپانیا: بخشی از اعضای خانواده من اسپانیایی هستند و من از قهرمانی این تیم خوشحالم چون ریشه زیادی در این کشور دارم. اگر بازی فینالیسما بین آرژانتین و اسپانیا برگزار شود، با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.
گلزنی مارتینز: بین دو نیمه گفته بودیم که لائوتارو قرار است این بازی را تمام کند و در نهایت هم او موفق شد گل پیروزی را به ثمر برساند.
ادامه همکاری با آرژانتین: در حال حاضر دو سال دیگر قرارداد دارم و در این تیم حضور خواهم داشت. شما باید به رییس فدراسیون بگویید که قرارداد من را ۱۵ سال دیگر تمدید کند و من این قرارداد را امضا خواهم کرد.
 

نظر شما