شناسهٔ خبر: 67676899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

سلیمی: امیدوارم المپیک بهترین روز ورزشی‌ام را تجربه کنم/ با یک پیروزی همانی می‌شوم که همه توقع دارند

تکواندوکار المپیکی ایران امیدوار است بهترین روز ورزشی خود را در المپیک پاریس تجربه کند.

صاحب‌خبر -

آرین سلیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره مراسم بدرقه المپین‌ها در حضور مسئولان ورزش اظهار داشت: خیلی خوشحالم در مراسم بدرقه المپیکی‌ها، مادرم در کنارم حضور داشت. این کار‌ها از نظر روحی و روانی تأثیر مثبتی روی ما دارد و از باعث و بانی این مراسم قدردانی می‌کنم.

به تمام اهدافم تا پیش از المپیک رسیده‌ام

وی درباره شرایط خود گفت: به تمام اهدافم تا پیش از المپیک رسیده‌ام، اما مهمترین اتفاق این است که در المپیک پاریس به چیزی که استحقاقش را دارم، دست پیدا کنم. امیدوارم بهترین روز ورزشی من در شیاپ چانگ پاریس باشد تا بتوانم توانایی‌های فنی خودم را نشان دهم.

تکواندوکار ۲۰ ساله ایران ادامه داد: هر روز با کادرفنی صحبت می‌کنیم و تمرین داریم. تمام حریفان را آنالیز می‌کنیم و الان زمانی است که باید فقط تمرکز داشته باشیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مبارزه اول می‌تواند سخت‌ترین رقابت من در پاریس باشد

المپین وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم گفت: جدول المپیک تقریباً مشخص است و حریف اولم از ازبکستان است که باید او را شکست دهم تا روی ریل موفقیت بیفتم. مبارزه اول می‌تواند سخت‌ترین رقابت من در پاریس باشد، چون با یک پیروزی همانی می‌شوم که همه از من توقع دارند.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: هر چهار تکواندوکار ایران می‌توانیم در المپیک پاریس مدال بگیریم، اما نباید توقع را از ما بالا ببرید تا خودمان کار را دربیاوریم. ان‌شاءالله خدا کمک کند و مردم دعا کنند تا بتوانیم طلسم دو دوره گذشته تکواندو در المپیک را بشکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما