شناسهٔ خبر: 67676379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در سه ماهه نخست سالجاری؛

افزون بر ۷۱۷ هزار مرسوله پستی در خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل پست خراسان شمالی گفت:‌ ۷۱۷ هزار و ۵۶۲ مرسوله پستی در سه ماهه نخست سالجاری در این استان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

رامین خرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پست استان در این مدت ۲۷۲ هزار و ۷۱۵ فقره مرسوله به مقصد سایر استان های کشور صادر کرده است که علاوه بر رشد چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزون بر نیم درصد سهم ترافیک کل کشور را نیز تامین کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی افزون بر ۴۴۴ هزار و ۸۴۷ فقره مرسوله به این استان وارد شده است افزود: ۲۸ درصد از حجم مرسولات وارده به استان شامل بسته و امانت پستی است.

مدیرکل پست خراسان شمالی بر ارتقای کیفیت پست استان تاکید کرد و گفت:‌ پست استان در ارزیابی عملکرد سه ماهه امسال بین سایر استان‌ها و مناطق پستی رتبه برتر را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: ایجاد تغییرات اساسی در فضای تجزیه و مبادلات پست استان و انتقال به مکان جدید از حیث فضای کاری، دسترسی نزدیک به باجه معطله و پاسخگویی به ارباب رجوع و تجهیزات پستی امکان ارائه خدمات با مطلوبیت بالاتری را فراهم کرده است.

خرمی ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات و شاخص های عملکردی، هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات، قبول مرسولات در باجه های سیار، ایجاد صندوق های پستی هوشمند با بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و نوآور استان و توسعه طرح ملی جی نف را از اولویت های پست خراسان شمالی در سالجاری دانست.

وی تصریح کرد : ارائه خدمات نیابتی در پست در راستای تامین نیاز مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت و ترددهای غیر ضرور مردم در دستگاه های دولتی انجام می شود.

خرمی خاطرنشان کرد:‌ داشتن شبکه مویرگی، ارزان بودن، مورد اعتماد بودن و سابقه طولانی پست در ارائه خدمات از مواردی است که پست را نسبت به دیگر شرکت ها متمایز می کند و همواره انتخاب اول مردم است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد ‌آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما