شناسهٔ خبر: 67673227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل خبر داد:

توزیع ۸۰۰۰ پرس غذای گرم در بین مددجویان اردبیلی

اردبیل- رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون هشت هزار پرس غذای گرم و سبد کالا در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

رحیم شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری در یک هفته گذشته از ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» بیش از هشت هزار پرس غذای گرم و سبد کالا در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل توزیع شده است.

وی تصریح کرد: به منظور تهیه و توزیع این تعداد غذای گرم و سبد کالا بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و خیران اردبیلی مساعدت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل با بیان اینکه در تلاش هستیم که به همت خیران عزادار بتوانیم تا پایان ماه صفر ۲۴ هزار پرس غذای گرم در بین خانوار تحت حمایت توزیع کنیم، گفت: ۶ هزار خانوار در قالب ۱۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل قرار دارند که در تلاش برای رفع مشکلات اساسی آنها هستیم.

شهبازی افزود: از مردم عزادار در ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خواستاریم تا احسانات و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان و محرومان جامعه برسد.

نظر شما