شناسهٔ خبر: 67670919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

از جایگاه و حیثیت والیبال شهر ارومیه دفاع خواهیم کرد

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر توجه به تیم‌داری شهرداری در حوزه والیبال گفت: امسال از جایگاه و حیثیت والیبال شهر ارومیه دفاع خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تیم‌داری شهرداری اظهار کرد: با تمام توان از جایگاه و حیثیت والیبال شهر ارومیه دفاع خواهیم کرد.

وی افزود: موفقیت والیبال شهر ارومیه یکی از خواسته‌های دائمی مردم شهر ارومیه است که نمی‌توان علاقه و عشق به والیبال را از این مردم جدا کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با خون دل خوردن و گدایی نمی‌شود تیم‌داری کرد، بنابراین باید نگاه ویژه‌ای به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری داشته باشیم.

پناهی تصریح کرد: شهرداری ارومیه پیشتاز تیم‌داری حرفه‌ای در حوزه والیبال است، اما این دلیل نمی‌شود که متولیان امر کنار کشیده و از این تیم حمایت نکنند.

وی عنوان کرد: متولیان امر ورزش استان و شهر ارومیه باید به خط شوند و تکلیفشان را در امر تیم‌داری با شهرداری ارومیه مشخص کنند.

پناهی ضمن انتقاد از متولیان امر ورزش گفت: در طول سالیان گذشته، بیشتر متولیان امر حوزه ورزش و والیبال به جای حمایت از تیم والیبال شهرداری ارومیه، سنگ. اندازی کرده‌اند.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت شهری به والیبال، نگاه مردمی، مخاطب‌ورزی و هوادارگرایی بوده است.

پناهی اظهار کرد: با توجه به انتظارآفرینی، طرفداران و هواداران والیبال ارومیه قهرمانی می‌خواهند و امیدواریم امسال به این امر و آرزوی دیرینه مردم دست یابیم.

وی با بیان اینکه بهترین بازیکنان والیبال کشور ارومیه‌ای هستند، یادآور شد: نگاه مربی‌پروری و بازیکن‌پروری در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه باید نهادینه شود و با توجه به تقویت این نگاه‌ها می‌توان در کنار آن به نگاه اقتصادی نیز توجه کرد.

پناهی با اشاره به موضوع بومی‌سازی در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، تاکید کرد: با بومی‌سازی بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه و سرمایه‌گذاری و استعدادیابی و بازیکن‌پروری می‌توان به قهرمانی رسید.

نظر شما