شناسهٔ خبر: 67669668 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

آب پاکی روی دست استقلالی‌ها

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته برگزار شد و مدیران ارشد شرکت های پتروشیمی با هزینه های سنگین برای این باشگاه مخالفت کرده و به سمیعی ماموریت دادند تا برای جذب اسپانسر اقدام کند.

صاحب‌خبر -

شب گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور اعضا و مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس برگزار شد و در خصوص، بودجه کلان این باشگاه، فصل نقل و انتقالات و نحوه تسویه حساب بازیکنان و مسائل دیگر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره استقلال و مدیران شرکت‌های مالک برگزار شد اعضای به فرشید سمیعی ماموریت دادند از طریق جذب اسپانسر، منابع مالی مورد نیاز برای اداره تیم و جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی را فراهم  کند تا تیم با آمادگی کامل راهی مسابقات لیگ نخبگان آسیا و رقابت‌های داخلی شود. در ادامه این نشست مدیران هلدینگ خلیج فارس نیز اعلام کردند طبق تعهدات خود در زمان خریداری مالکیت باشگاه، به تدربج مبالغ لازم جهت پرداخت بدهی را به باشگاه پرداخت نماید.

با این شرایط و با توجه به خروجی جلسه هیات مدیره  به نظر می رسد کار سمیعی و شهریاری برای تامین هزینه ها سخت خواهد بود.. گفته می شود  علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس موافق پرداخت هزینه‌ها و بستن یک تیم قوی جهت حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا بود، اما مخالفت و مقاومت مدیران شرکت‌های پتروشیمی سهامدار باشگاه استقلال، مانع از این اتفاق شده است.

حالا باید دید مدیریت باشگاه استقلال با  مصوبات نشست شب گذشته شده از سوی هلدینگ خلیج فارس چه برنامه ای خواهد داشت.

نظر شما