شناسهٔ خبر: 67666636 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

معاون دبیرکل حزب الله: مقاومت به لبنان قدرت بخشید و از اشغالگری آزاد کرد

حوزه/ شیخ نعیم قاسم، گفت: امروز با حمایت جبهه جنوب برای سه منفعت انسانی، ملی و میهنی می جنگیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم عزاداری حضرت اباعبد الله الحسین (علیه السلام) که در مقر مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان برگزار شد، گفت: امروز با حمایت جبهه جنوب برای سه منفعت انسانی، ملی و میهنی می جنگیم.

شیخ قاسم تصریح کرد: منافع بشردوستانه در این است که ما در برابر نسل‌کشی علیه بشریت که توسط جهان به رسمیت شناخته شده است ایستاده‌ایم و هر انسانی که کمترین احساس دارد، باید با تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد، در مقابل نسل‌کشی بایستد.

وی افزود: در سطح ملی ما با اشغالگری اسرائیلی ها علیه برادران و خواهران خود مواجه هستیم و فلسطین مرکز اصلی‌ است که در آن قدس و مردم شریف و فداکاری قرار دارد و از این رو تلاش می کنیم تا فلسطین قطب نمای ما باشد.

عضو ارشد حزب الله خاطرنشان کرد: مقاومت واکنشی به اشغالگری و برای بیرون راندن آن از منطقه، کشور لبنان و فلسطین است و هرگز دلیلی برای وارد کردن اشغالگری نبوده است، چرا که آن مقاومت را به وجود آورده است.

شیخ قاسم بیان داشت: مقاومت به لبنان قدرت بخشید و لبنان را پس از ۲۲ سال اشغالگری در سال ۱۹۷۸ و پس از ۱۸ سال اشغالگری در سال ۱۹۸۲ آزاد کرد و به لبنان استقلال و موجودیت بخشید.

نظر شما